فرماندار:

کنترل ورود و خروج خودروها از دهلران با جدیت در حال انجام است

کنترل ورود و خروج خودروها از دهلران با جدیت در حال انجام است

مجید عسگری افزود: روند کنترل تردد  خودروهای بومی و غیربومی به شهرستان تا دوازدهم بهمن ماه بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان ادامه دارد و در صورت نیاز و بر اساس شرایط احتمال تمدید این مدت نیز وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضرور به استان خوزستان خودداری کنند،گفت: نیاز است مردم بخاطر سلامت خود از تردد به استان خوزستان با توجه به پیک موج چهارم کرونا در این استان خود داری کنند و در این زمینه با ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند تا شاهد قطع زنجیره کرونا باشیم.

فرماندار دهلران یادآور شد: ستاد کرونای شهرستان پای کار هستند و همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک لازمه موفقیت در مبارزه با کروناست .

وی سلامت مردم را خط قرمز مسئولان و ستاد کرونای شهرستان عنوان کرد و گفت: مبتلایان به ویروس کرونا که تحت نظر پزشک هستند در قرنطینه بمانند تا از این شرایط عبور کنیم و پایان سال خوبی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان مرزی دهلران بر ضرورت دوری از تجمعات تاکید کرد و گفت: پرهیز از دور همی های خانوادگی،تجمعات عزا و عروسی از مواردی هستند که باید به جد توسط مردم در راستای مبارزه با کرونا مد نظر باشند.

شهرستان مرزی دهلران در ۱۸۰ کیلومتری جنوب ایلام و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد که در حال وضعیت بیشتر مناطق این استان قرمز و بحرانی است.

شیوع کرونای جهش یافته در شهرستان دهلران نگران کننده است چرا که تنها در یک خانواده ۶ نفر به این نوع کرونا مبتلا شده اند، بر اساس گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران تعداد افراد مشکوک مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان به ۱۶ نفر افزایش یافته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است