فرماندار دهلران در جمع خبرنگاران

خبرنگاران طلایه داران اطلاع رسانی به جامعه هستند

خبرنگاران طلایه داران اطلاع رسانی به جامعه هستند

مجید عسکری در نشست با اصحاب رسانه و خبر در دهلران با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:این شهرستان خبرنگاران خوبی در عرصه اطلاع رسانی دارد و اطلاع رسانی شما مهم است که چگونه و از چه زاویه ای باشد.


وی افزود: قلم دارای جایگاه مهم و ارزشمندی است و باید در جهت حق و عدالت و توسعه باشد و قلم خبرنگاران اگر در جهت پیشرفت و نقشه راه مشترک باشد دارای آثار و برکات فراوانی برای جامعه خواهد بود.


فرماندار دهلران با استقبال از نقد سازنده و منصفانه در جهت توسعه و پیشرفت گفت:بین نقد و تخریب از زمین تا آسمان فاصله است و ما از نقد هراسی نداریم و خبرنگاران بعنوان مشاورانی امین باید در زمینه توسعه و پیشرفت تلاش کنند.


عسگری از خبرنگاران خواست در بیان واقعیات به جامعه تلاش کنند و مطالباتی که امکان تحقق آنها کم است را برجسته نکنند و با واقع بینی بدنبال تحقق خواسته هایی باشند که امکان تحقق داشته باشند و در جامعه تاثیر گذار باشند.


وی با اشاره به شروع بکار دولت یازدهم در شرایط تحریم ها و قطعنامه های سازمان ملل افزود:در ان زمان فروش نفت ما زیر 500هزار بشکه بود و در موضوعات مالی،نقل و انتقالات ،بیمه و کشتیرانی و تورم مشکلات فراوانی داشتیم.


فرماندار دهلران به نتایج مذاکرات و پیگیری ها در دور اول دولت و کاهش تورم اشاره و گفت:در دور دوم دولت برنامه های فراگیری را دنبال کرد اما با عهد شکنی آمریکا و کنار گذاشتن برجام با تحریم های یکجانبه و سخت گیرانه مواجه شدیم.


وی گفت: تفاوت در اینجاست که در این دور از تحریم ها آمریکا تنهاست و آمریکا اعلام کرده هر که با ایران تجارت کند حق تجارت با آمریکا را ندارد .


عسگری تکیه برتوان داخلی،اقتصاد مقاومتی،ظرفیت های درونی،و اتحاد و انسجام راه برون رفت از مشکلات فعلی ذکر کرد و افزود:همه باید با وحدت و انسجام و یکپارچگی دشمن را در این توطئه هم شکست دهیم.


وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت:22 بهمن تجلی وحدت و انسجام است و ما این وحدت را در کف خیابان ها و سیل خروشان مردمی و حضور همه گروه ها و جناح های سیاسی به دشمنان نشان خواهیم داد.


فرماندار دهلران با اشاره به اینکه آمریکا بعد از 22 بهمن نشست امنیتی ورشو را دنبال می کند گفت: در آن سوی میز همه بر علیه ما متفق القول هستند پس در این سوی میز ما با وحدت و انسجام و اتحاد و همدلی به جنگ دشمن برویم و بدانید که دشمن محکوم به شکست است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است