نماینده مجلس

هشت میلیارد ریال برای طرح هادی روستاهای دهلران جذب شد

هشت میلیارد ریال برای طرح هادی روستاهای دهلران جذب شد

بهزاد علیزاده در جمع مردم روستاهای گلسیری، حاضرمیل، تم تم آب و شهرک وحدت دهلران اظهار داشت: این اعتبار برای اجرای طرح هادی در سه روستای حاضرمیل ، تم تم آب و شهرک وحدت هزینه می شود.

وی با اشاره به مشکلات مردم منطقه بر لزوم اجرای پروژه های عمرانی بویژه در زمینه تامین آب شرب، اجرای طرح های هادی، تامین آب اراضی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد.

رییس مجمع نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: دستگاه ها با توجه به این بازدیدها مسایل و مشکلات روستاها را بررسی و راهکار مناسب برای مرتفع کردن آنها پیدا کنند.

علیزاده تاکید کرد: امسال نیاز است در کمیته برنامه ریزی شهرستان و شورای برنامه ریزی استان تمهیداتی برای تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.

وی در خصوص مشکلات اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال آب شرب روستاهای حاضرمیل، تم تم آب و گلسیری یادآور شد: با توجه به پیگیری ها از طریق مدیرعامل آب و فاضلاب استان، قرار است ۲ هزار متر لوله ۸ اینچی برای تکمیل خط انتقال این روستاها بدلیل فرسودگی تامین و عملیات اجرایی با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال انجام شود.

نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین از سالن ورزشی شهرک وحدت بازدید و با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی آن گفت: تلاش می شود تا با پیگیری ها و رایزنی ها این پروژه نیز به سرانجام برسد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است