فرماندار دهلران

محدودیت فعالیت صنوف در شهرستان دهلران اجرا شد

محدودیت فعالیت صنوف در شهرستان دهلران اجرا شد

مجید عسگری در بازدید از اصناف شهر دهلران افزود: با توجه به دستورالعمل های سخت گیرانه در مقابله با کرونا بازار بصورت روزانه رصد می شود و آن دسته از اصناف(گروه ها ۲، ۳و۴) که همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشند امروز پلمب خواهند شد.

وی از تشدید کنترل ها در ایست و بازرسی سپتون در ورودی دهلران از سمت خوزستان خبر داد و گفت: از مردم خواستاریم که از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و در این زمینه با توجه به تشدید کرونا در خوزستان با مسئولان همکاری کنند تا بتوانیم نتیجه این کار را با کاهش آمار کرونا در شهرستان شاهد باشیم.

فرماندار دهلران با اشاره به مراودات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان با استان خوزستان بیان کرد: این رفت و آمدها در ایام نوروز علی رغم همه سخت گیری های ستاد کرونا یکی از عوامل مهم در تشدید کرونا در شهرستان بود.

عسگری بر ضرورت پرهیز از مراسم های عزا و عروسی با تراکم جمعیت در شهرستان تاکید کرد و گفت: افرادی که توجه نکنند باید منتظر برخوردهای قانونی باشند چون نباید با برپایی مراسم های عزا و عروسی سلامت مردم به خطر بیافتد.

وی با اشاره به جمع آوری برخی دستفروشان در سطح شهر گفت: شهرداری این موضوع را رصد و با افرادی که توجه نکنند برابر قانون برخورد خواهد شد. 

فرماندار دهلران تاکید کرد: از مردم هم تقاضا داریم رعایت فاصه گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و تذکرات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا بتوانیم از این موج هم عبور کنیم.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی از مجموع ۱۲ شهرستان استان، ایلام، دهلران، آبدانان، ایوان و چرداول ، دره شهر، مهران و بدره در وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است