راهپیمایی22 بهمن

دهلرانی ها فریادهای خشم خود را نثار استکبار کردند

دهلرانی ها فریادهای خشم خود را نثار استکبار کردند

مردم ولایت مدار، مرزدار و انقلابی شهرستان دهلران در راهپیمایی 22 بهمن با حضور وحدت بخش خود عشق به انقلاب و ارزش ها را فریاد زدند و هر چه خشم و نفرت در درون خود داشتند با فریادهای استکبار ستیزی نثار دشمنان نظام کردند.


یادگاران دفاع مقدس و حماسه آفرینان سرزمین عملیات محرم و فتح المبین همزمان با سراسر کشور امروز نیز با مشت های گره کرده فریاد استکبارستیزی و تنفر و انزجار از دشمنان نظام اسلامی سر دادند و بار دیگر شکوه و عظمت وصف ناپذیری در دفاع از انقلاب و آرمان های امام و منویات مقام معظم رهبری را رقم زدند و به کوری چشم دشمنان در عین وحدت و انسجام چهل سالگی انقلاب را با وحدت خود در راهپیمایی 22 بهمن جشن گرفتند.


مردم شهیدپرور دهلران همزمان با سراسر کشور صبح روز دوشنبه 22 بهمن سال 97 با حضور گسترده و یکپارچه و با سردادن شعارهای انقلابی از میدان انقلاب تا میدان بسیج این شهر با عزمی راسخ و اراده ای استوار با آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام امت تجدید بیعت کردند و صحنه های زیبایی از عشق و ارادت خود را به انقلاب و ارزش ها نشان دادند و خاری در چشم دشمنان شدند تا دیگر به این انقلاب حتی در تخیل خود هم فکر بد نکنند و بدانند که نسل سوم و چهارم انقلاب نیز همگام با نسل اول و دوم پای ارزش ها و اصول هستند و راه نفوذ برای دشمن بسته است و مردم با آگاهی و درایت سد دشمنان در همه عرصه ها هستند.


مردمان دیار فتح المبین و محرم در 22 بهمن سال 97 با ندای خروشان الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگی دیگر بر افتخارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از انقلاب و ارزش ها رقم و برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند و سربلند تر از گذشته آمدند و موجب یاس بیش از پیش دشمنان شدند.


خیابان مرکزی این شهر مرزی مملو از خیل عاشقان و جمعیتی بود که آمده بودند تا ضمن نمایش وحدت با فریادهای خروشان خود بار دیگر بر قلب های سیاه بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی وحشت انداخته و با حضور حماسی خود 40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.


راهپیمایان با حمل پارچه ها، دست نوشته ها و پوسترهایی با شعارهای ضد استکباری نشان دادند توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی به بن بست رسیده است و مردم همچنان با بصیرت پایبند انقلاب و ارزش های والای اسلامی و پاسدار خون شهدا و آرمان های امام راحل و گوش به فرمان ولایت هستند.


نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع راهپیمایان دهلرانی در میدان بسیج این شهر با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروز زنان ما در جامعه جایگاه بلند و رفیع خود را پیدا کرده اند و در همه عرصه های علمی، هنری، فرهنگی، سیاسی و ورزشی می درخشند و این از برکات و دستاوردهای این نظام الهی است که زنان ما الگوی برتر برای زنان جهان و بشریت شده اند.


حجت الاسلام والمسلمین اشرف علی‌محمدی با اشاره به تحریم ها و تهدیدات دشمن بر لزوم سجده شکر در مقابل حضور مردم در مناسبت های انقلابی و بویژه 22 بهمن صحه گذاشت و افزود: امروز همه آحاد مردم پشت سر رهبری و ولایت فقیه گام بر می دارند و از اسلام و انقلاب و نظام حمایت و دفاع و طرفداری می کنند و این عزت و بزرگی و عظمت شما ادامه خواهد داشت تا مادامی که سه عامل پیروزی انقلاب را مد نظر داشته باشید.


وی گفت: سه عنصر رهبری یعنی مدیریت برتر، قانون برتر که اسلام و قرآن و سنت هستند و مردم متدین و آگاه و عالم که پشت سر رهبری هستند موجب این همه شکوه و عظمت و پیرزوی انقلاب اسلامی در مقابل استکبار شدند و امروز نیز این مسیر انقلاب با سرافرازی و سربلندی مسیر متعالی خود را می پیماید.


نماینده ولی فقیه در سپاه استان ایلام افزود: دشمن امروز بدنیال تضعیف این سه عامل است و در شبکه های اجتماعی به این سه عامل یعنی رهبری، قانون و مردم هجمه های سنگینی می کند تا امت را نگران و بترساند و می گوید بیائید پای میز مذاکره و تسلیم شوید.


وی با اشاره به فرمایش رهبری که با آمریکا مذاکره کنید اما بدانید که آنها قابل اعتماد نیستند، گفت: آگاه و بیدار باشیم و همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند در مسیر قله سختی های فراوانی پیش رو داریم و هر چه به قله نزدیکتر شویم کار سخت تر می شود و امروز دشمن فشارهای آخر را وارد می کند و باید همه هوشیار باشیم و سخنان رهبری را مد نظر داشته باشیم.


علی محمدی با اشاره به این سخن رهبری که فردای ملت ایران اسلامی از امروز ان بهتر است، یادآور شد: ملت ایران اسلامی با هوشیاری دشمن را در همه عرصه ها شکست داده و این روند ادامه دارد و حضور همه شما مهر تائیدی بر خنثی شدن همه توطئه های دشمنان است.


راهپیمایان دهلرانی در پایان با تجمع در میدان بسیج و با سردادن تکبیرهای رسا، قطعنامه سراسری 22 بهمن را تایید کردند و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند، راهپیمایی 22 بهمن در بخش ها و روستاهای این شهرستان مرزی نیز برگزار شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است