فرماندار

سه هزار و ۲۰۰ نفر انتخابات را در دهلران برگزار می کنند

سه هزار و ۲۰۰ نفر انتخابات را در دهلران برگزار می کنند

مجید عسگری با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال جاری اظهار داشت: اقدامات مطابق با برنامه زمانبدی انتخابات در سطح شهرستان انجام و مراحل را پیگیری می کنیم.

وی افزود: ۶ هیات اجرایی در سطح بخش ها و فرمانداری تشکیل و ثبت نام از متقاضیان شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره های عشایری انجام شده است.

فرماندار دهلران تاکید کرد: در ۶۰ نقطه از شهرستان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها برگزاری می شود که شامل چهار نقطه شهری و ۵۶ نقطه روستایی هستند.

عسگری با اشاره به ثبت نام ۳۷۷ نفر داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستا یادآور شد: از این تعداد ۲۹۱ نفر در روستاها و ۸۶ نفر نیز داوطلب در شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه هستند.

وی از اتمام مراحل بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی خبر داد و گفت: بررسی صلاحیت ها در هیات های نظارت در حال انجام است و هشتم اردیبهشت مراتب تایید صلاحیت داوطلب شوراهای اسلامی شهر به آنها اعلام می شود.

فرماندار دهلران با اشاره به پیش بینی ۱۰۰ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر عوامل و دست اندرکاران انتخابات شامل نیروهای اجرایی، بازرسی، نظارت و عوامل امنیتی و انتظامی و پشتیبانی در این شهرستان کار برگزاری انتخابات برعهده دارند.

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا افزود: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای تعداد شعبه ها را بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش خواهیم دارد و با توجه به پیش بینی ها ممکن ظرفیت سنجی برای هر شعبه تعریف شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است