استاندار ایلام:

ارتقا دهلران به فرمانداری ویژه سرعت توسعه منطقه را شتاب می بخشد

ارتقا دهلران به فرمانداری ویژه سرعت توسعه منطقه را شتاب می بخشد

محمد نوذری در آیین افتتاح فرمانداری ویژه دهلران افزود: ارتقا شهرستان به فرمانداری ویژه کار بزرگی بود که انجام گرفت و مسیر توسعه شهرستان هموارتر شد.

وی افزود: حضور در شورای اداری شهرستان و پیگیری مسایل و مشکلات شهرستان از دیگر اهدافی بود که در این سفر پیگیری شد ، تصمیماتی برای راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان دهلران گرفته و تا اواسط هفته آینده سونوگرافی نیز محقق خواهد شد.

استاندار ایلام گفت: فرمانداری ویژه به لحاظ ساختاری باعث می شود فرماندار شهرستان بعنوان معاون استاندار موضوعات را پیگیری کند و نیازی نیست که فرماندار این مسیر ۲۵۰ کیلومتری تا مرکز استان را طی کند و اختیارات بیشتری دارد.

نوذری یادآور شد: مدیران برخی ادارات شهرستان بعنوان معاون مدیرکل ارتقا پیدا و اختیارات آنها هم بیشتر می شود و همه اینها موجب تسریع در حل و فصل مشکلات مردم و توسعه شهرستان خواهد شد.

وی اضافه کرد: تحقق این موضوع در حوزه سرمایه گذاری، اداری و اجرایی می تواند برای توسعه شهرستان موثر باشد، چراکه دهلران در حوره های مرز، کشاورزی، صنعت، پتروشیمی و گاز از شهرستان های مهم استان محسوب می شود

استاندار ایلام به بازدید از کارخانه سیمان دهلران هم اشاره  کرد و یادآور شد: راه اندازی این کارخانه از مطالبات مردم شهرستان بود و در سفر رئیس دستگاه قضا به استان پیگیری و دستور حل مشکل داده شد و در جلسه روز یکشنبه آینده مشکل کارخانه سیمان حل و فصل و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر از جوانان منطقه فراهم خواهد شد.

نوذری از آمادگی همه دستگاه ها برای حل مشکل کارخانه سیمان دهلران خبر داد و گفت: مجموعه رایزنی ها و پیگیری ها و دستور ریاست دستگاه قضا منتج به نتیجه شده و مردم دهلران و استان از مزایای کارخانه سیمان دهلران بهره مند خواهند شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است