وزیر بهداشت:

۴۸ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد

۴۸ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد

 دکتر بهرام  عین اللهی  در نشست شورای اداری شهرستان دهلران افزود: یکی از اقدامات مهم دولت در این چند ماه اخیر بحث واکسیناسیون بود که عقب ماندگی ۹ ماهه گذشته را جبران کرد.

وی به مشارکت مردم در پیشبرد امور از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و افزود: در بحث واکسیناسیون نیز مردم بخوبی عمل کردند و امیدواریم شاهد ریشه کنی کرونا باشیم.

وی به نشست شانگهای هم اشاره کرد و گفت: دومین موفقیت دولت بعد از واکسیناسیون کرونا، عضویت جمهوری اسلامی در پیمان شانگهای بود که نقش مهمی در رشد اقتصادی دارد.

وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات نیروی انسانی بهداشت و درمان در استان ایلام و دهلران، یادآور شد: بهترین راهکار بومی گزینی است و باید در استان و شهرستان نیروهای مورد نیاز تربیت تا به سرمایه برای استان تبدیل شوند و ما آماده ایم که ظرفیت های بومی گزینی را افزایش دهیم.

وی از موافقت با گسترش آموزش پزشکی در دهلران خبر داد و افزود: این گسترش می تواند گسترش فرهنگی و اجتماعی در پی داشته باشد و زمینه تحصیل برای جوانان فراهم و محرومیت زدایی را عملی کند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از ماموریت های دولت سیزدهم رفع مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار است و این مهم در کانون توجه دولت است، گفت: مسایل و مشکلات دهلران را از نزدیک رصد و پیگیر حل این مشکلات خواهیم بود.

عین اللهی راه را عامل توسعه دانست و افزود: توجه به راه های استان و بویژه شهرستان دهلران از ضرورت هاست و حتما دولت توجه خواهد کرد.

وی به کشاورزی دهلران و نقش آن در معیشت مردم هم اشاره کرد و اظهار داشت: تسریع در پروژه های کشاورزی این شهرستان مرزی باید ویژه دنبال شود و از طرفی تسریع در پروژه های نفت و گاز در کنار پروژه های کشاورزی رونق بیش از پیش منطقه را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به مرز چیلات و نقش آن در توسعه منطقه گفت: بازاچه های مرزی در شرایط اقتصادی کنونی فرصت هستند و باید توسعه یابند.

وزیر بهداشت به سد میمه و مشکلات آن هم اشاره کرد و افزود: باید با تسریع در عملیات اجرایی آن زمینه بهره مندی اراضی کشاورزی منطقه و مردم از آن فراهم شود.

عین الهی تاکید کرد: کرونا در بحث آموزش ضربات زیادی وارد کرده است و باید تلاش شود به هر شکل ممکن مدارس بازگشایی شوند.

وی ابراز امیدواری کرد: دولت با تلاش مضاعف برای رفع مشکلات شهرستان مرزی دهلران خدمتی ماندگار به مردم مرزدار و ولایت مدار این شهرستان انجام دهد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است