معاون استاندار

شرکت های مسافربری دهلران باید ساماندهی شوند

شرکت های مسافربری دهلران باید ساماندهی شوند

مجید عسگری در نشست شورای ترافیک دهلران اظهار داشت: سیاست گذاری ها در امر ترافیک باید باعث تسهیل در امور مربوطه شود و اثرگذاری آن برای مردم قابل لمس باشد.

 

وی بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز پلیس راه و امکانات توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد و افزود: با این اقدامات مشکلات اعمال قانون ها و فنی در حوزه ترافیک بهتر اجرایی خواهد شد.

 

فرماندار ویژه دهلران نصب چراغ های راهنما را یکی از موضوعات مهم سخت افزاری در بحث آموزش و تسهیل در تردد ذکر کرد و یادآور شد: حذف نقاط حادثه خیز حد فاصل سنگر نادر تا بیشه دراز  و اصلاح شیب مسیر بیشه دراز و موج آن و شانه سازی راه از سپتون تا دشت عباس باید در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

 

عسگری با اشاره به فصل سرما و لزوم همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص امکانات و تجهیزات به شهرستان گفت: برنامه ریزی لازم برای حضور پلیس راه در مسیر سخت گذر کاور تا بیشه دراز در فصل سرما برای کنترل و اعمال قانون ضروری است.

 

وی خواستار ساماندهی موسسات مسافربری شهرستان شد و اضافه کرد: اجرای قانون و توجه سازمان پایانه ها به این موضوع باید پیگیری و حل و فصل شود.

 

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت رقابتی و کیفیت بخشی خدمات شرکت های مسافربری تاکید و گفت: تصمیم گیری در مورد هرگونه جابجایی یا خروج شرکت های مسافربری از پایانه مسافربری چیلات با سازمان پایانه هاست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است