فرماندار

ایستگاه پمپاژ برتش دهلران 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایستگاه پمپاژ برتش دهلران 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مجید عسگری  در بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ برتش شهرستان دهلران اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 500 هکتار از اراضی ایثارگران، تحت پوشش این پروژه آبی قرار دارد.


وی افزود: تاکنون اعتباری افزون بر 170 میلیارد ریال برای ایستگاه پمپاژ برتش هزینه شده است.


فرماندار دهلران بر ضرورت رایزنی برای جذب اعتبارات ملی تاکید کرد و یادآور شد: برای برق رسانی به این پروژه بطول 17 کیلومتر 70 میلیارد ریال نیاز است.


عسگری گفت: با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده در این پروژه، سال آینده تجهیزات پمپ، الکترو پمپ و هیدرو مکانیکال آن نصب می شود.


وی همچنین در بازدید از پل شهید سلطانی بر روی رودخانه میمه در این مسیر گفت: با توجه به تردد کشاورزان از این مسیر در کمیته برنامه ریزی شهرستان چهار میلیارد ریال برای ساماندهی این پل اختصاص خوهد داد.


فرماندار دهلران به ظرفیت های آب و خاک و کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: دولت سرمایه گذاری های خوبی در حوزه آب و خاک و کشاورزی و سامانه گرمسیری و سدهای میمه و دویرج این شهرستان داشته است که نقش مهمی در افزایش سطح زیر کشت و برداشت و اشتغال دارند.


عسگری اضافه کرد: دهلران در حوزه آب، خاک و کشاورزی جز پنج شهرستان برتر کشور است که در این راستا تلاش می شود در کمیته برنامه ریزی آینده اعتباراتی برای ایستگاه پمپاژ برتش اختصاص و مشکل برق آن نیز از طریق رایزنی ها با شرکت نفت دنبال می شود.


شهرستان مرزی و گرمسیری دهلران در 220 کیلومتری ایلام واقع است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است