امام جمعه دهلران:

ملت ایران علیرغم مشکلات پای آرمان های انقلابی و شهدا ایستاده اند

ملت ایران علیرغم مشکلات پای آرمان های انقلابی و شهدا ایستاده اند

حجت الاسلام سید محسن موسوی روز چهارشنبه در یادواره شهدای روستاهای حاضرمیل، تم تم آب و گلسیری در بخش مرکزی دهلران بمناسبت هفته بسیج و کنگره سه هزار شهید استان اظهار داشت: این هفته یادآور رشادت های شهدای والامقام است و از همه شما که این اجتماع پاسداشت شهدا را تشکیل داده اید قدردانی می شود.

وی افزود: شهدا عزت و سربلندی نظام را رقم زدند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

امام جمعه دهلران یادآور شد: شهیدان با از جان گذشتگی انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند و حق همین است که نام و یاد شهدا زنده بماند و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی وظیفه الهی خود را انجام داده است، تاکید کرد: مردم علی رغم مشکلات پای آرمان های انقلاب ، امام ، شهدا و ولایت فقیه ایستاده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج اضافه کرد: امروز نظام اسلامی به برکت حون شهدا در جهان سربلند است و حرف برای گفتن بسیار دارد.

مجید عسگری خون شهدا را ضامن امنیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه ها راه گشاست.

وی با اشاره به توطئه های ایادی استکبار علیه نظام نوپای اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی به واسطه از جان گذشتگی شهدا و حماسه جانبازان و ایثارگران در مقابل رژیم صدام با پشتیبانی استکبار مقاومت کرد و ثمره این ایستادگی سربلندی در همه عرصه هاست.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه نظام اسلامی بدون وابستگی به شرق و غرب پیروز شده است، یادآور شد: انقلاب اسلامی به شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی جامه عمل پوشاند.

عسگری اضافه کرد: تفکر بسیجی در عراق ، سوریه و یمن مانع زیاده خواهی استکبار شده و همواره به این تفکر در برای مقابله با خوی استکباری کشورهای ظالم نیاز داریم.

وی از برگزار کنندگان یادواره های شهدا و حضور مردم در این یادواره ها تقدیر و بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

فرمانده سپاه دهلران هم با تبریک هفته بسیج گفت:انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و با هدایت مقام معظم رهبری امروز ابهت استکبار را در هم شکسته است.

سرهنگ علی آبدونی تفکر بسیج را راه برون رفت از مشکلات دانست و گفت:توسعه و ترویج این تفکر در جامعه وظیفه ای  همگانی است چرا که بسیج مرد میدان روزهای سخت است.

وی شهدا را مایه مباهات و سربلندی نطام ذکر کرد و افزود:,همه ما مدیون خون شهداهستیم و باید ادمه دهنده راستین راه شهدا در خدمت به مردم باشیم.

آبدونی از حضور اقشار مختلف مردم در این یادواره شهدای روستاهای حاضرمیل و تم تم آب و گلسیری تقدیر و افزود:همت و اراده بسیج  پایگاه بسیج شهید نوری در برگزاری این یادواره و اجرای برنامه های بسیج قابل تقدیر است.

یادواره شهدای طایفه مموس بمناسبت هفته بسیج و کنگره سرداران و سه هزار شهید استان با حضور امام جمعه دهلران، معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران ، فرمانده سپاه دهلران، رئیس بنیاد شهید، مردم روستاهای حاضرمیل و تم تم آب و گلسیری و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در سالن ورزشی روستای حاضرمیل به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری برگزار شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است