فرماندار

جذب اعتبار ملاک ارزیابی مدیران دهلران است

جذب اعتبار ملاک ارزیابی مدیران دهلران است

ایرنا،مجید عسکری در نشست شورای اداری دهلران با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان وشهادت جمعی از سپاهیان مدافع امنیت گفت: دشمنان با این کارها به جایی نمی رسند و ملت ایران روزبه روز با اقتدار و با وحدت بیشتر مسیر تعالی و توسعه را می پیمایند و در این مسیر ثابت قدم هستند.


وی میثاق خود با مدیران را کار و تلاش شبانه روزی دانست و افزود: برای سربلندی نظام و مردمی که در همه شرایط پای انقلاب و نظام هستند تلاش کنیم و در مسیر خدمت از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و بدانید که مردم تلاش های صادقانه و خدمت صادقانه را می بینند.


فرماندار دهلران بر تحرک بخشی بیش از پیش ادارات در مسیر خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: حضور مدیران در جلسات تخصصی و کارشناسی و بویژه شورای اداری ضروری است و باید شخصا حضور داشته باشند.


عسگری گفت: اعتبارات بر پایه کار و تلاش و برنامه های مدون و اهداف تعریف شده توزیع می شود.


وی با اشاره به اینکه تنها 20 درصد اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان و شورای برنامه ریزی استان توزیع می شود گفت: 80 درصد اعتبارات شامل تمرکز در سازمان ها و وزارتخانه هاست و مدیران باید در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند و یکی از ملاک های ارزیابی مدیران هم جذب اعتبارت ملی است.


فرماندار دهلران با توجه به نزدیکی به پایان سال مالی تاکید کرد: مدیران سهم اعتبارات تخصیصی از کیمته برنامه ریزی شهرستان را از مدیران کل پیگیری کنند و برای جذب اعتبارات تلاش کنند تا این اعتبارات در اهداف تعیین شده هزینه شوند.


رئیس شورای اداری دهلران به برنامه ششم توسعه و سهم 30درصدی بانوان در مدیریت ها اشاره و گفت:مدیران در بکارگیری بانوان در پست های معاونت با توجه به توانمندی ها اقدام کنند.


وی بر لزوم ارتباط تنگا تنگ مدیران با اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود:بیان خدمات و اقدامات دولت موجب امید در مردم و یاس دشمنان می شود و مدیران باید پیوسته این مهم را مد نظر داشته باشند.


عسگری مدیران را نمایندگان دولت در سطح ادارات دانست و بر تعامل بین دستگاهی تاکید کرد و گفت: مدیران باید تمام قد از دولت در همه زمینه ها دفاع کنند و در بیان خدمات و عملکردها به افکار عمومی بیش از پیش تلاش کنند.


فرماندار دهلران با اشاره به ظرفیت های دهلران در حوزه های مختلف و بویژه گردشگری دفاع مقدس و آثار طبیعی و تاریخی گفت: باید از ظرفیت ایام تعطیلات نوروز و حضور مسافران و گردشگران و راهیان نور برای معرفی شهرستان در کشور نهایت استفاده را کرد و در این زمینه همه باید تلاش کنند و ستاد تسهیلات سفر فعال شود.


وی تاکید کرد: دستگاه های نظارتی بویژه صنعت،معدن و تجارت و تعزیرات در ایام پایانی سال نظارت ها را تشدید کنند و متولیان تامین میوه ایام عید و مایحتاج عمومی مردم نیز برنامه ها و اقدامات لازم برای این ایام در دستور کار قرار دهند.


امام جمعه دهلران با محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و شهادت جمعی از پاسداران امنیت گفت:خدمت به مردم بیش از پیش باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.


وی بر لزوم توجه ویژه به بودجه های شهرستان در همه حوزه های تاکید کرد و افزود: مسئولان چانه زنی در استان و کشور برای جذب اعتبارات بیشتر دنبال کنند.


وی بر ضرورت گشایش مرز چیلات تاکید کرد و گفت: توجه به جاده های شهرستان و در اولویت قرار دادن انها با توجه به هموار بودن محور دهلران اندیمشک و مهران در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.


وی تکمیل پروژه های شهرستان و رسیدگی به مسایل کشاورزان را مورد تاکید قرار داد.


مدیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دهلران هم گفت: برپای نوروزگاه در ایام عید نوروز در دستور کار است.


فرج فاضلی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان در حوزه های دفاع مقدس و آثار طبیعی و تاریخی افزود:در 5 نقطه شهرستان چادرهای راهنمای مسافران نوروزی برپا می شود.


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران هم گفت:دهلران در اسفندماه سال جاری میزبان جشنواره ملی تئاتر شرهانی است.


مهدی تاجدینی با اشاره به حضور 12 گروه نمایشی از سراسر کشور در این جشنواره گفت: همکاری و همراهی مجموعه اداری شهرستان در هر چه بهتر برگزاری این جشنواره مورد انتظار است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است