معاون استاندار

راه‌اندازی مجتمع دامداری در منطقه عشایری مولی دهلران ضروری است

راه‌اندازی مجتمع دامداری در منطقه عشایری مولی دهلران ضروری است

 لطیف صادقی  در دیدار با عشایر منطقه مولی و بررسی مشکلات آنان با حضور جمعی از مدیران شهرستان و بخشدار زرین آباد اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص این منطقه و فاصله تا شهر پهله بعنوان روستا شناخته نمی شود.

وی افزود: مشکلات این قشر بویژه در زمینه زیرساخت ها با توجه به اتفاق نظر عشایر منطقه در قالب مجتمع دامداری از طریق نهادهای حمایتی ، خیریه ها و حمایت های دولتی پیگیری می شود.

فرماندار ویزه دهلران تاکید کرد: تلاش ما حفظ و ایجاد اشتغال در این منطقه و تبدیل آن به یک مجتمع دامداری در جهت تسریع در حل مشکلات آن خواهد بود.

صادقی با اشاره به نامناسب بودن راه دسترسی منطقه عشایری مولی از راهداری زرین آباد خواست تسطیح آنرا در دستور کار قرار دهد.

وی خدمت و محرومیت زدایی را از برنامه های جدی دولت سیزدهم برشمرد و اضافه کرد: دامداران از مولدترین اقشار جامعه هستند و تلاش می کنیم در قالب تعاونی و مجتمع دامداری بخشی از نیازهای آنها را مرتفع کنیم.

فرماندار ویژه دهلران همچنین با عشایر مستقر در ورودی شهر پهله دیدار کرد و گفت: هدف خدمتگزاران شما در دولت سیزدهم حضور در میان مردم و بویژه عشایر برای حل مشکلات آنان در جهت تولید و اشتغال است.

صادقی یادآور شد: بیشتر مشکل این عشایر تامین آب شرب است که بصورت موقت با آبرسانی سیار و بصورت ویژه از طریق آب و فاضلاب پیگیری خواهد شد.

عدالت در توزیع اعتبارات از رویکردهای دولت سیزدهم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت رفع مشکلات بخش ها با برگزاری نشست های تخصصی و کاربردی تاکید کرد و گفت: عدالت در توزیع اعتبارات از رویکردهای دولت سیزدهم است.

صادقی همچنین در جلسه شورای اداری بخش زرین آباد اظهار داشت: سفر به بخش ها به منظور رسیدگی به مشکلات بصورت تخصصی و کاربردی دنبال خواهد شد.

وی افزود: رفع مشکلات بویژه از منظر محرومیت زدایی و رونق تولید و کسب و کار بدون نظارت مستمر میدانی امکان پذیر نیست.

فرماندار ویژه دهلران از نگاه عادلانه به توسعه شهرستان و همه بخش ها متناسب با ظرفیت ها خبر داد و گفت: توسعه را در ابعاد مختلف برای رفاه حال مردم و توسعه همه جانبه شهرستان در دستور کار داریم.

صادقی به ظرفیت های زرین آباد اشاره کرد و یادآور شد: مشکلات راه ها را از طریق متولیان و برنامه و بودجه استان برای تزریق اعتبار بیشتر پیگیری خواهم کرد.

وی بر ضرورت توجه به دغدغه ها و مشغله های مردم و پیگیری و رفع آنها در حد توان با مدیریت جهادی تاکید کرد و از پیگیری ها برای رفع مشکلات عشایر و استمهال وام های کشاورزی خبر داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است