فرماندار ویژه دهلران:

شهید سلیمانی الگوی ولایت‌مداری و بصیرت است

شهید سلیمانی الگوی ولایت‌مداری و بصیرت است

لطیف صادقی  در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دشت عباس  شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس افزود: امروز نه شهادت این عزیزان بلکه تولد آنهاست چون شاهد رویش‌ها و زایش‌های انقلاب و تفکرات آنها در منطقه هستیم و امنیت خاورمیانه مدیون این شهیدان است.

وی با اشاره به تقارن ورودش به بخش دشت عباس همزمان با سالروز شهادت سلیمانی افزود: امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم طعم شیرین خدمت به یاد شهید سلیمانی به مردم دهلران و دشت عباس با کار جهادی بچشانیم.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی ما در منطقه مدیون خون شهدای دفاع مقدس و محور مقاومت و شهدایی است که در دشت عباس و دهلران و مهران و سایر مرزها بر زمین ریخته شد و امروز در واقع روز پاسداشت شهداست که باید مرام و اندیشه آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و به فرزندان خود و نسل جوان این فرهنگ شهادت و ایثار در راستای  رشد و تعالی آنها انتقال دهیم.

صادقی شهید سلیمانی را تشکیل دهنده محور مقاومت در خاور میانه دانست و گفت: شهید سلیمانی ده‌ها ارتش برای دفاع از ایران در منطقه بوجود آورده است.

امام جمعه دهلران هم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی کشورهای اسلامی را از یوغ داعش نجات داد.

حجت‌الاسلام محسن موسوی افزود: شهید سلیمانی سمبل جهان اسلام و مرد میدان جهاد و مقاومت و ایثار است و برای همیشه ماندگار است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است