معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران

ارتباط مدیران با رسانه ها موجب تسهیل در خدمت به مردم است

ارتباط مدیران با رسانه ها موجب تسهیل در خدمت به مردم است

لطیف صادقی در نشست با اصحاب رسانه و خبر در دهلران گفت: از انتقادهای  سازنده و مفید خبرنگاران در جهت تسریع در امر خدمت رسانی به مردم استقبال می کنم.

وی  به برنامه های خود برای توسعه شهرستان و عمران شهری هم اشاره و گفت:برای نوکری و خدمتگزاری به مردم آمده ام و از این فرصت خدمتگزاری با همدلی استاندار و نماینده مجلس و امام جمعه شهرستان برای خدمت به مردم استفاده کنم.

فرماندار ویژه دهلران گفت:مدیران باید عملکرد خود را در رسانه ها منعکس و با خبرنگاران و اصحاب رسانه ارتباط مستمر داشته باشند.

وی به موضوع جاده های شهرستان و پیگیری های مدیریت ارشد استان و نماینده مجلس در این خصوص هم اشاره و افزود:30کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک جهت دو بانده شدن به قرارگاه خاتم واگذار شده و به زودی تجهیز کارگاه و عملیات کلنگ زنی انجام می شود ضمن اینکه از مسیر دهلران به مهران و حذف نقاط حادثه خیز نصریان هم تجدید پیمان شده و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شروع می شود.

صادقی گفت: در حوزه نفت و گاز پروژه های خوبی عملیاتی و در دست اجراست که در این مقطع سرعت می گیرند وامیدواریم با توجه به اولویتی که برای بکارگیری نیروهای بومی و از طریق سامانه انجام می شود در اینده شاهد کاهش موج بیکاری در شهرستان باشیم.

فرماندار ویژه دهلران بر لزوم تغییر فضا و منظر شهری دهلران تاکید و به برنامه های خود در این حوزه و اقدامات اولیه اشاره و افزود:حل مشکلات سرمایه گذران در مجتمع تفریحی آبگرم و گردشگری سد دویرج هم در دستور کار است.

وی از اقدامات عملی در راستای شعار دولت سیزدهم در بحث محرومیت زدایی و دیدار با عشایر و روستای زیتون در مناطق دور افتاده شهرستان که تا کنون خدمات چندانی دریافت نکرده اند اشاره و گفت:حل مشکلات این این دو منطقه نیز با کار جهادی دنبال می کنیم.

صادقی از نامگذاری دهه اول عملیات فتح المبین در دهلران از اول فروردین تا دهم فروردین به نام دهه دهلران خبرداد و گفت: در این ده روز باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و خبرنگارانو صدا و سیما ظرفیت های دهلران را به استان و کشور معرفی کرد.

وی به 220کیلومتر مرز شهرستان اشاره و گفت: مرز ظرفیتی مهم برای توسعه است و تلاش مابهره گیری  از این ظرفیت در راستای توسعه و تجارت و مبادلات مرزی است که امیدواریم این موضوع نیز با راه اندازی مرز چیلات محقق شود.

وی به کمک شهرستان در سیل مورموری هم اشاره و افزود:بعنوان شهرستان معین و از طرفی کمک های انسانی جهادی وارد عرصه شدیم و ستاد بحران شهرستان و امکانات شهرستان و شرکت ها در خدمت مردم مورموری قرار گرفت.

تسریع در اجرای طرح ساماندهی هدایت آبگرم وساماندهی میادین کمربندی و توجه به جاده های شهرستان  و دوخطه کردن مسیرهای دهلران به اندیمشک و مهران و احداث دانشکده پرستاری و فعالیت روابط عمومی ادارات در عرصه اطلاع رسانی و اطلاع رسانی از خدمات دولت و جذب نیروهای بومی در شرکت ها و فعال کردن پروژه های شهرستان و توجه به نیروی انسانی توانمند شهرستان وراه اندازی دبیر خانه جشنواره شعر هلت در دهلران از جمله مطالبات اصحاب رسانه و خبر در نشست با دکتر صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است