معاون بنیاد حفظ آثار:

تئاتر شرهانی از ظرفیت های کم نظیر برای معرفی ارزش های دفاع مقدس است

تئاتر شرهانی از ظرفیت های کم نظیر برای معرفی ارزش های دفاع مقدس است

 علی اصغر جعفری  در نشست هم اندیشی و رونمایی از پوستر پنجمین دوره تئاتر ملی خیابانی شرهانی به ظرفیت های هنری و تئاتر استان و دهلران اشاره و  اظهار داشت: بهره گیری از این ظرفیت نقش موثر و مفیدی در انتقال فرهنگ ایثار ، شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دارد.

وی به مظلومیت ایلام بعنوان جبهه میانی در دفاع مقدس پرداخت و افزود: باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها و بویژه زبان هنر و هنرمندان ارزشی دفاع مقدس در ایلام را به کشور معرفی کرد.

مدیرعامل باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد: ایلامیان گذشته از تعلقات دینی ، انقلابی و ولایت مداری در جنگ تحمیلی سرزمین خود را رها نکردند و این را باید بخوبی بیان کرد و در این موضوع استان ایلام باید قطب تولیدات رسانه ای و موضوعات فرهنگی هنری شود.

جعفری به سختی کار هنرمندان در این عرصه هم اشاره کرد و یادآور شد: موزه های طبیعی و ظرفیت های بکر استان در دفاع مقدس باید حفظ و معرفی شوند.

وی ایجاد باغ موزه در دهلران و مهران با توجه به سوابق آنها در دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: تلاش می شود تا این مناطق بیشتر دیده شوند.

معاون رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: برای معرفی تئاتر شرهانی از ظرفیت های کشوری استفاده و از هنرمندان این عرصه حمایت می کنیم.

در پایان از پوستر پنجمین دوره تئاتر ملی خیابانی شرهانی رونمایی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است