تودیع و معارفه

نعمت اله حاتمی سرپرست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دهلران شد

نعمت اله حاتمی سرپرست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دهلران شد

معاون استاندار وفرماندار ویژه دهلران در این آئین که با حضور اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر گفت: مسئولیت فرصت خدمتگزاری به مردم در جهت کسب رضایت خداوند است.

لطیف صادقی  با تقدیر از زحمات درویشی گفت:دولت  کریمه دکتر رئیسی با رای مردم و رویکرد جدید روی کار آمده و همه باید در این راستا قدم برداریم.

وی افزود:در انتصابات همه جوانب را ملاک قرار داده وفضای سیاسی ومسایل قومی و منطقه ای و از طرفی دانایی و توانایی فرد را مد نظر دارم و برای تغییرات با رعایت همه جوانب عمل خواهد شد.

فرماندار ویژه دهلران  بر مردمی و باشکوه برگزاری آئین های دهه فجر تاکید و گفت:کمیته های ستاد دهه فجر با جدیدیت امورات محوله را پیگیری کنند.

وی به وظایف کمیته های ۱۴ گانه دهه فجر اشاره گفت: بخشداران نیز در بخش ها پیگیر برنامه های دهه فجر در شهرها و روستاها با همکاری مدیران بخش وشوراها و دهیاران باشند.

صادقی نواختن زنگ انقلاب و استقبال از تمثال امام راحل  و رژه خودرویی ودیدار با خانواده های معظم شهدا وغبار روبی گلزار شهدا و اجرای نمایش خیابانی را بخشی از برنامه های دهه فجر در شهرستان ذکر کرد.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات  و اقدامات دولت در شهرستان تاکید و گفت:مدیران ادارات با رسانه ها ارتباط داشته باشند و خدمات و اقدامات را به سمع و نظر مردم برسانند.

فرماندار ویژه دهلران به ظرفیت های شهرستان هم اشاره و افزود:باید تلاش کرد این ظرفیت ها بیش از پیش شکوفا شود و شهرستان را به کشور معرفی کرد.

وی  از شبکه بهداشت ودرمان خواست با کار جهادی در خصوص تسریع در واکسیناسیون در شهرستان و بویژه در بخش های موسیان و دشت عباس اقدام کند.

امام جمعه دهلران هم با تبریک دهه فجر گفت:دهه فجر فرصت اجرای برنامه های انقلاب است و کمیته ها با جدیت برنامه ها را پیگیری کنند

سید محسن موسوی بر ضرورت هر چه باشکوه برگزاری برنامه های دهه فجر تاکید و افزود:مدیران هم خدمات واقدامات را به مردم اطلاع رسانی کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است