همزمان با دومین روز دهه فجر

افتتاح پروژه های دهه فجر و دیدار مردمی و میز خدمت

افتتاح پروژه های دهه فجر و دیدار مردمی و میز خدمت

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در این آیین ها با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در بخش زرین آباد 6 پروزه بهره برداری شد واین پروژه‌ها شامل عمران شهری و روستایی از محل اعتبار دهیاری‌ها، طرح‌های بنیاد مسکن و منازل محرومان است.

لطیف صادقی افزود: در مجموع برای این پروژه‌ها بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار ویژه دهلران به افتتاح خانه هلال در شهر پهله هم اشاره کرد و یادآور شد: بهره‌برداری از واحدهای منازل محرومان و کلنگ زنی طرح کاشت درختان مثمر در این بخش نیز انجام شد.

ویهمچنین در جمع مردم زرین آباد گفت: دولت سیزدهم دولت کار و تلاش است و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

صادقی به ظرفیت‌های بخش زرین‌آباد در زمینه‌های گردشگری و کشاورزی اشاره کرد و افزود: باید این ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم تا مردم از مزایای آنها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در این بخش تاکید کرد: امروز زرین‌آباد در همه زمینه‌ها پیشرفت‌هایی داشته اما باز جا برای کار هست. 

فرماندار ویژه دهلران از پیگیری‌های مستمر برای از سرگیری عملیات اجرایی جاده چمسرخ خبر داد و افزود: طرح پهله و پرچینه که نقش مهمی در بخش کشاورزی و اشتغال منطقه دارد پیگیری برای تکمیل آن انجام شده و در خصوص ناحیه صنعتی در این بخش نیز مقدمات کار فراهم است و اقدامات کارشناسی انجام شده و زمین آن مشخص شده است.

دکتر صادقی در حرکتی ابتکاری در دهه فجر با برپایی میز خدمت در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر پهله و همچنین حسینه شهر میمه  با حضور مدیران شهرستان و بخش ها پاسخگوی مطالبات مردم بخش زرین آباد  و سراب میمه شد.

فرماندار ویژه دهلران میز خدمت را فرصت دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم در دور ترین نقاط ذکر کرد و گفت:وظیفه خدمتگزاران خدمت صادقانه به مردم و گره گشایی از مشکلات انان است و ما باید به خدمت مردم برویم.

وی بر لزوم کار و خدمت جهادی در جهت کسب رضایت مردم تاکید کرد و افزود:رویکرد دولت دکتر رئیسی رسیدگی به مشکلات مردم و عدالت محوری و توسعه همه جانبه است و خادمان مردم در این دولت شنونده مشکلات مردم هستند و البته برای این مشکلات چاره اندیشی خواهند کرد و در میان مردم خواهند بود.

وی درخواست ها و مطالبات مردم را بررسی و دستورات لازم به مدیران جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

حضور در گلزار شهدا، برپایی میز خدمت و ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم ازدیگر برنامه‌های دهه فجر بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است