همزمان با نهمین روز از دهه فجر

۵۶ پروژه عمرانی، اقتصادی در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی شد

۵۶ پروژه عمرانی، اقتصادی در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی شد

محمدسبحان حسنی در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از این پروژه ها گفت: از این تعداد ۴۳ پروژه بهره برداری و ۱۳ پروژه نیز کلنگ زنی شدند.

وی افزود: امروز گاز رسانی به هشت روستای شهرستان کلنگ زنی و بهره برداری از گاز رسانی به پنج روستا با اعتبار بالغ بر ۴۶۵ میلیارد ریال انجام شد.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: برای سایر پروژه های این شهرستان به جز پروژه های گاز رسانی نیز ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و نفت هزینه شده است.

حسنی یادآور شد: در مجموع برای پروژه های این شهرستان با احتساب پروژه های گاز رسانی بالغ بر ۹۶۵ میلیارد ریال هزینه شده  است.

وی بهره برداری از پل ارتباطی روستایی گلسیری و تم آب در بخش مرکزی، پارک بانوان، افتتاح استخر شنای دهلران، افتتاح کارخانه کود آلی و کارخانه پلاستیک سازی، کارخانه چسب کاشی و سنگ مصنوعی و افتتاح برق رسانی مسکن مهر موسیان و آبیاری تحت فشار را از دیگر پروژه های دهه فجر دهلران عنوان کرد و گفت: این پروژه ها نقش موثری در اشتغال و تولید و توسعه دهلران دارند.

وی به ظرفیت های نفت و گاز ، کشاورزی و گردشگری در استان و دهلران پرداخت و تاکید کرد: با راه اندازی مرز چیلات و چنگوله در آینده شاهد توسعه صادرات و تجارت با کشور عراق خواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است