معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام

کار میدانی مدیران گره‌گشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور است

کار میدانی مدیران گره‌گشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور است

محمدسبحان حسنی در بازدید از پتروشسیمی دهلران اظهار داشت: مبنای کار دولت جدید کار میدانی است تا مشکلات را بهتر حل کرده و به نتیجه برسیم.

وی افزود: لازم است همه مدیران و خادمان مردم و حتی پیمانکاران با چنین روحیه ای خدمت کنند.

معاون استاندار ایلام به انتطارات مردم از پروژه ها در بحث اشتغال اشاره کرد و یادآور شد: تولید ، صادرات و ارزآوری از دیگر اهداف بلندمدت است.

حسنی تاکید کرد: مباحث اقتصادی، تامین معیشت مردم، اشتغال و تولید مهم هستند و در فرمایشات رهبری هم به تهاجم ترکیبی دشمن اشاره شده است.

وی اضافه کرد: یکی از اضلاع این تهاجم در حوزه اقتصاد و معیشت مردم است و شما که در حوزه اقتصادی مشغول هستید، در یکی از جبهه های ترکیبی در صف مقابله با دشمن قرار دارید.

حسنی افزود: هرچه پروژه ها طولانی و فرسایشی شوند، کیفیت و اثربخشی آنها کمتر می شود و انتظار مردم بهره برداری سریع از این پروژه ها در راستای اشتغال و تولید است.

وی بر ضرورت داشتن برنامه زمانبدی برای تکمیل پروژه و اقدام بر اساس آنرا خواستار شد و گفت: با توجه به بیانات رهبری در خصوص موضوع جهاد تببین، باید دستاوردهای نظام را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون استاندار ایلام  به انتظارات مردم از دولت اشاره کرد و افزود: باید روند تسریع در پروژه ها با روی کار آمدن دولت جدید را برای مردم  ببان کرد چرا که رویکرد دولت کار جهادی است.

حسنی عدم وابستگی به غرب و استقلال و آزادی را از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز نظام ما در منطقه و بین الملل جایگاه ویژه ای دارد و این نشان می دهد علی رغم تهدیدات و تحریم ها نظام اسلامی در شاخص های مختلف روند توسعه و پیشرفت را بخوبی طی کرده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم گفت: پتروشیمی دهلران با ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست

لطیف صادقی بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی و تسریع در عملیات اجرایی تاکید کرد.

فرماندار ویژه دهلران خواستار توجه شرکت ها به مسئولیت های اجتماعی شد.

مدیر پتروشیمی دهلران هم گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در حال اجراست.

مصطفی درگاه افزود: ۷۴ درصد نیروهای پتروشیمی دهلران بومی هستند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است