فرماندار دهلران در دیدار با مردم روستاهای بخش موسیان

هشت میلیارد ریال برای طرح هادی روستاهای موسیان هزینه شد

هشت میلیارد ریال برای طرح هادی روستاهای موسیان هزینه شد

مجید عسگری در جمع مردم روستاهای چم هندی، علی نعیر، دالپری و بیات در بخش موسیان گفت: امسال هشت میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان و ارزش افزوده برای طرح هادی در هشت روستای بخش موسیان هزینه شده است.


وی با اشاره به مشکلات روستای تازه تاسیس علی نعیر افزود: تاکنون 400 میلیون ریال از محل ارزش افزوده در این روستا هزینه شده است.


فرماندار دهلران با اشاره به اخذ کد روستا یادآور شد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای برق رسانی روستا در نظر گرفته شده و با تعیین پیمانکار عملیات اجرایی انجام می شود، ضمن اینکه 200 میلیون ریال برای احداث جاده دسترسی روستا نیز اختصاص می یابد.


عسگری همچنین در جمع مردم روستای بیات گفت: مشکلات این روستا در زمینه طرح هادی و خانه بهداشت و آنتن دهی تلفن همراه در دستور کار قرار می گیرد.


وی همچنین در نشست با نمایندگان کشاورزان بخش موسیان با اشاره به مشکلات حق آبه کشاورزی و عقد قرارداد در این زمینه گفت: امور آب باید بدنبال ساز و کار برای حل مشکل باشد و تشکل های کشاورزی هم تعهد لازم به امور آب در جهت رفع مشکل بدهند.


وی تاکید کرد: در جهت جلوگیری از افت تولید محصولات کشاورزی و از طرفی اهمیت کشاورزی در اقتصاد خانوار این مشکلات بصورت دو طرفه بین کشاورزان و امور آب و با نگاه کمک به کشاورزان حل و فصل شود و تشکل های کشاورزی برای عقد قرار داد به امور آب مراجعه کنند.

 

عسگری در جمع شهردار و اعضای شورای شهرموسیان هم گفت:اعضای شورای شهر باید متناسب بامنابع و اولویت ها اقدامات در دستور کار قرار دهند.

وی گفت:شهرداری هم باید بدنبال منابع درآمدی پایدار باشد وراندمان کار در جهت خدمت به مردم بالا ببرد و شوراها در مواقع سخت در صف مقدم تصمیمات سخت باشند.

اعضای شورا شهر موسیان هم خواستار استقرار ادارات وشبانه روزی کردن مرکز بهداشتی ودرمانی شهر موسیان و جذب نیروهای بومی در شرکت های منطقه شدند.

در این دیدارها اعضای شوراهای اسلامی ودهیاران و مردم نیز مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند و فرماندار نیز دستور رسیدگی به مشکلات را صادر و مدیران نیز به مسایل و مشکلات مردم پاسخ دادند.

دیدار با کشاورزان عین خوش و چم هندی از دیگر برنامه های این سفر بود.

فرماندار دهلران همچنین از پل محل تردد به یادمان شرهانی بازدید کرد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است