فرماندار ویژه دهلران:

پنج هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال برای چهاربانده کردن دهلران به اندیمشک هزینه می شود

پنج هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال برای چهاربانده کردن دهلران به اندیمشک هزینه می شود

 لطیف صادقی  در آئین کلنگ زنی ۲۸ کیلومتر چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک افزود: این پروژه توسط قرارگاه خاتم عملیاتی می شود.

وی یادآور شد: دو قطعه دیگر از این مسیر  شامل یک قطعه ۲۸ کیلومتری و یک قطعه ۱۸ کیلومتری در حال برگزاری مناقصه است بنابراین باید در اسرع وقت تعیین تکلیف و پیمانکار تعیین شود تا روند عملیات اجرایی آنها تسریع شود.

فرماندار ویژه دهلران افزود: تامین اعتبار برای این قطعات و واگذاری به پیمانکار از دیگر مطالبات است که امیدواریم تسریع شود.

صادقی اظهار داشت: با توجه به تعداد ۱۵ کشته و نیز مجروحان حوادث جاده ای در دهلران نیاز جدی است که این مطالبه مردم در جهت چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیشمک و مهران تسریع شود.

فرماندار ویژه دهلران تحول در راه های دهلران از سمت اندیمشک به دهلران و مهران را مطالبه جدی مردم و مسئولان ذکر کرد و گفت: مردم از دولت انتظار دارند راه های دهلران چهاربانده شوند و این مطالبه آنها در کمترین  زمان جامه عمل پوشانده شود.

وی به نقش راه در توسعه اشاره کرد و افزود: تکمیل جاده چمسرخ از دیگر موضوعاتی است که نقش مهمی در کاهش ۴۰کیلومتری دهلران به ایلام و از طرفی خارج کردن زرین آباد از بن بست دارد.

وی با اشاره به اقدامات در محور دهلران به مهران و حذف نقاط حادثه خیز گفت: چهارخطه کردن این مسیر نیز باید در کانون توجه راه وشهرسازی قرار گیرد.

 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است