در مسیر قدس

مرزداران دهلرانی آزادی قدس شریف را فریاد زدند

مرزداران دهلرانی آزادی قدس شریف را فریاد زدند

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،مردم مرزدار دهلران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند و با ندای استکبار ستیزی آزادی قدس را فریاد زند.

مردمان دیار محرم و فتح المبین با ندای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل روز قدس را گرامی داشتند و با مشت های گره کرده فریاد زدند که قدس باید آزاد گردد.

روزه داران دهلرانی از درب مسجد جامع این شهر تا چهار راه پلیس راهپیمایی کردند و با حضور قاطع ، منسجم و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت های گره کرده و اراده های پولادین با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین در مقابل استکبار جهانی نشان دادند.

مردم ولایت مدار و شهیدپرور این شهرستان مرزی و مسئولان دهلرانی  بار دیگر به فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین لبیک گفتند و با حضور خود با آرمان های امام راحل و انقلاب بیعت دوباره و در دفاع از مظلومان غزه و فلسطین سنگ تمام گذاشتند.

کوچک و بزرگ آمدند و فریاد زدند «اسرائیل غاصب باید نابود شود» و ما برای همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم.

امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان دهلرانی در چهار راه پلیس گفت: فلسطین از موضوع های مهم جهان اسلام است و همه کشورهای اسلامی در قبال فلسطین و ظلم هایی که به مردم فلسطین شده است مسئولیت دارند و هرساله انزجار خود را از استکبار و رژیم اشغالگر قدس اعلام می کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی به دور اندیشی امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اشاره و تاکید کرد: هدف از این نامگذاری این است که این مسئله مهم جهان اسلام به دست فراموشی سپرده نشود و ملت های مسلمان انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها و استکبار جهانی اعلام کنند و پیام استکبار ستیزی خود را به جهان مخابره کنند.

در پایان قطعنامه سراسری راهپیمایی روز قدس قرائت و با تکبیر خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است