استاندار ایلام:

۴۰ تن جو برای دام های عشایر موسیان تخصیص یافت

۴۰ تن جو برای دام های عشایر موسیان تخصیص یافت

 حسن بهرام نیا روز جمعه در جمع تعدادی از عشایر مرزدار موسیان اظهار داشت: خدا را شاکریم که در جمع عشایر عزیز که در طول انقلاب صداقت و سخت کوشی آنها زبانزد است، حضور داریم.

وی به نقش عشایر در تولید محصولات دامی و لبنی مورد نیاز کشور اشاره کرد و افزود: دولت مصم به رفع مشکلات عشایر بوده و در این زمینه در کنار عشایر پیگیر مسایل و موضوعات این قشر مولد است.

استاندار ایلام تاکید کرد: امسال خشکسالی در کشور و در ایلام و دهلران مشهود بود ولی عشایر با سعه صدر و کار مضاعف تلاش کردند ، مطالبات شما در مرکز از نظر تامین علوفه دام و احشام و خرید دام مازاد به جد پیگیری کردیم.

بهرام نیا با اشاره به اینکه بخشی از علوفه مورد نیاز دام عشایر استان تامین و خرید دام مازاد نیز شروع شده است، یادآور شد: دولت به وعده هایش عمل و در کنار مردم است و بویژه در شرایط سخت خشکسالی برای رفع نیاز عشایر به جد وارد عمل شد.

وی با اشاره به اینکه گذر از این مرحله با اقدامات و پیگیری ها میسر است، افزود: اعتبارات برای تامین آب و زیرساخت های عشایر اختصاص داده ایم و امیدواریم این مجموعه اقدامات گامی در جهت تحقق وعده های دولت در خصوص عشایر باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است