فرماندار ویژه دهلران

حال عمومی مجروح حادثه تیراندازی پتروشیمی دهلران مناسب است

حال عمومی مجروح حادثه تیراندازی پتروشیمی دهلران مناسب است

 لطیف صادقی روز سه شنبه در عیادت از مجروح حادثه تیراندازی پتروشیمی دهلران در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام از زحمات اورژانسی بیمارستان شهدای دهلران قدردانی کرد و خواهان رسیدگی بهتر و بیشتر پزشکان متخصص و کادر درمانی ایلام به این جوان شد.

وی تاکید کرد: امنیت هم اکنون در منطقه حاکم است و تلاش برای شناسایی عامل یا عوامل این حادثه در دستور کار است.

فرماندار ویژه شهرستان دهلران خواهان توجه مدیران نفتی به مقوله امنیت و ایجاد زیر ساخت های مناسب فنی و فیزیکی برای نیروهای حراست خود و ساخت و تجهیز پاسگاه و تقویت نیروهای انتظامی و مرزبانی در منطقه مرزی دهلران شد و گفت: کنترل از راه دور پروژه های این شهرستان توسط مدیران نفتی مرکز نشین معنا ندارد.

صادقی یادآور شد: مدیران پتروشیمی دهلران علاوه بر تمرکز بر پیشرفت فیزیکی پروژه، در کنار آن به مسوولیت های اجتماعی و الزامات امنیتی و مقولات فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

وی تاکید کرد: مدیرعامل پایتخت نشین پتروشیمی دهلران باید پاسخگوی تبعات سیاسی و امنیتی این نوع حوادث باشد.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: در دولت آیت الله رییسی، دوران کنترل از راه دور سپری شده است و مدیران باید در میدان نظاره گر اعمال و رفتار مدیران میانی و کارکنان خود بوده  و به فاصله و کیفیت امکانات خود و ساکنان روستاهای اطراف هم نگاه خاص داشته باشند.

صادقی با انتقاد از سبک مدیریت در واحدهای نفتی دهلران گفت: این نوع مدیران با مشی مدیریت استان سازگاری ندارند و باید تکلیف خود را روشن کنند.

به گزارش ایرنا، شامگاه دوشنبه تیراندازی عوامل ناشناس به گشت پتروشیمی شهرستان دهلران یک مجروح بر جای گذاشت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است