غبارروبی

گلزار شهدای گمنام دهلران بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر غبار روبی شد.

گلزار شهدای گمنام دهلران بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر غبار روبی شد.

امام جمعه دهلران گفت:فتح خرمشهر معادلات دشمن را به هم زد و این به برکت ولایت مداری و شهادت طلبی حاصل شد و الگویی شد برای عبور از مشکلات و امکانات و تجهیزات دشمن شد.


موسوی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب فرمود خرمشهرها در پیش داریم گفت:رزمندگان جبهه فرهنگی باید دارای روحیه جهادی عین زمان جنگ و عبور رزمندگان در آن زمان از همه مشکلات و موانع دشمن  باشند و در جبهه فرهنگی و اقتصادی و مدیریتی باید این را الگو کرد و مدیران جهادی ما باید تاسی کنند و امروز هم همین است و انقلاب با اقتدار مسیرالهی خود را به پیش می برد و از ترور و تهدید و تحریم دشمن ترسی نداریم  بلکه با همه این ها نظام و مردم استوار ایستاده و مسیر شهدا را ادامه می دهد.


فرماندار ویژه دهلران هم با گرامیداشت فتح خرمشهر و یاد و خاطره شهدا گفت:خدا را شاکریم که امروز یاد شهدا و رزمندگان در امنیت کامل برگزار میشود و این فرهنگ متعالی و تاسی از شهدا را چراغ راه هدایت خود برای همیشه داریم.


دکتر صادقی افزود:علی رغم همه فشارها به مدد مقاومت و پایداری و هدایت رهبری در عرصه بین المللی مشکلات حل و دنیا بیش از پیش به اقتدار نظام پی می برد.


فرمانده سپاه دهلران هم با گرامیداشت یاد شهدا گفت:از حضور همه در این برنامه معنوی تقدیر می شود.


سرهنگ مرغزاری با اشاره به تجدید بیعت با شهدا افزود:در سالروز آزاد سازی خرمشهر یاد شهدای عملیات بیت المقدس و همه شهدای گلگون کفن را گرامی میداریم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است