معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران

یکهزار و ۵۰۷ نفر در کنکور سراسری در این شهرستان شرکت می کنند.

یکهزار و ۵۰۷ نفر در کنکور سراسری در این شهرستان شرکت می کنند.

ه گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی اظهار داشت: داوطلبان در پنج گروه آزمایشی با هم رقابت می کنند.


وی افزود:در  گروه هنر ۱۰۰ نفر ، گروه ریاضی ۴۸ نفر ، گروه انسانی ۴۶۱ نفر ، گروه تجربی ۷۰۲ نفر و گروه زبان خارجه ۱۹۶ نفر هستند.


فرماندار ویژه دهلران گفت: در مجموع در این شهرستان که محل برگزاری آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی است یکهزار و ۵۰۷ نفر داوطلب شرکت دارند.


وی یاد اور شد: عوامل اجرایی حوزه ها حدود ۱۵۰ نفر بوده که عموما فرهنگی می باشند که شرح وظایف این افراد و نکات لازم در برگزاری کنکور به این عوامل تاکید شده و با این آزمون ها آشنایی کامل دارند.


فرماندار ویژه دهلران افزود: حوزه های برگزاری آزمون کنکور سراسری شامل حوزه شهید رجایی سالن مدیریت آموزش و پرورش (رشته هنر و علوم ریاضی) ، دانشگاه آزاد اسلامی (تجربی و انسانی برادران) ، سالن سردار سلیمانی دانشگاه پیام نور (تجربی و انسانی خواهران) که بیشترین حجم داوطلب را دارد و زبان خارجی که آخرین آزمون می باشد.


وی با اشاره به تمهیدات لازم و فراهم کردن امکانات سرمایشی برای سالن های برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان گفت:این آزمون روزهای چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه و شنبه یعنی از مورخ هشتم تیرماه تا یازدهم تیرماه همزمان با سراسر کشورو برابر جدول رشته ها در این شهرستان برگزار است.


صادقی اظهار داشت : کنکور اهمیت خاص خود را دارد و در این شرایط خاص آب و هوایی باید با دقت بیشتر، هم افزایی همه دستگاه های اجرایی اهتمام جدی داشته باشند .


وی افزود: در برگزاری کنکور و امنیت حوزه ها و سوالات باید برنامه های لازم در جهت رفاه حال داوطلبان داشته باشیم چون  هدف همه ما رضایت اولیا و دانش آموزان بوده و باید همه توان خود را برای برگزاری این آزمون سرنوشت ساز به کار ببریم


دکتر صادقی از همکاری دستگاه های اجرایی و شرکت ها برای همکاری در تامین امکانات سرمایشی حوزه های برگزاری آزمون قدردانی کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است