فرماندار ویژه دهلران:

مدیران برای اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت اهتمام جدی داشته باشند

مدیران برای اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت اهتمام جدی داشته باشند

صادقی در نشست شورای اداری دهلران از تشکیل کمیته های پنج گانه اربعین در دهلران خبر داد و افزود: کمیته ها و اعضا این کمیته ها با بهره گیری از همه ظرفیت ها در خدمت به زائران همت کنند.


فرماندار ویزه دهلران از تلاش خبرنگاران و فضاهای مجازی در زمینه اطلاع رسانی از خدمات و اقدامات دولت در شهرستان قدردانی کرد و گفت:بعضی افراد که خود را در فضای مجازی به دروغ دغدغه مند مردم معرفی و به قصد تخریب  مسایلی را بیان می کنند که بدور از واقعیت است، بدانند که ما برای خدمت آمده ایم و به این دروغ پردازی ها توجه نداریم و در کارها و خدمت به مردم و دفاع از عملکرد دولت در همه حوزه ها جدی هستم و برابر با مسئولیت خود در مقابل مردم پاسخگو هستم و از حقوق آنها دفاع می کنم.


صادقی  به اقدامات این دولت  در حوزه راه های دهلران اشاره کرد و گفت: در زمینه آبرسانی به روستاها اقدامات ارزشمندی در دست اقدام است که این نشان از تغییر در راستای تسریع در  خدمت به مردم است.


وی به طرح کمربند توریستی دهلران از پارک جنگلی شهرداری تا شمال شهر دهلران وایجاد مرکز توریستی و تفریحی بام دهلران اشاره کرد و گفت: در راستای خدمت به مردم دهلران از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.


فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: مدیران از عملکرد خود دفاع کنند و اجازه ندهند افرادی با تخریب و فضا سازی  خدمات نظام و دولت را نادیده بگیرند. 


صادقی افزود: باید از همه توان خود برای عمران وآبادانی شهرستان استفاده کنیم چون فرصت خدمت متعلق به نظام ومردم است و مردم از ما انتظاردارند که در این دولت با کارجهادی گره از مشکلات آنها باز کنیم. 


رئیس شورای اداری دهلران به انتصاب مدیران در دهلران اشاره و گفت: بیشتر آنها از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر و از دلسوزان نظام و نیروهای ارزشی و وفادار به نظام و انقلاب و ولایت و همراه دولت هستند.

صادقی از تلاش ها و خدمات علیزاده نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در جهت خدمت به مردم  قدر دانی کرد و از همراهی و توصیه های ارزشمند  امام جمعه شهرستان و تلاش مدیران هم قدردانی کرد.


مهندس حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران،حاج آقا نوروزی رئیس حوزه علمیه دهلران ،سرهنگ خاسرو جانشین فرمانده سپاه دهلران،بخشداران ،مدیر جهاد کشاورزی و معاون رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران هم مسایل و موضوعات حوزه کاری خود را بیان کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است