مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

پیشرفت فیزیکی ان جی ال دهلران به ۸۰ درصد رسید

پیشرفت فیزیکی ان جی ال دهلران به ۸۰ درصد رسید

مهدی حیدری در بازدید از ایستگاه تقویت فشار بیات و ان جی ال دهلران اظهار داشت: پیمانکار در دو پروژه جمع آوری گازهای همراه در چشمه خوش و پایدار غرب تسهیلگری لازم برای شروع بکار را انجام و برنامه ریزی خوبی شده و تا چند روز آینده کار شروع می شود.

وی افزود: این گازها که بعنوان ثروت ملی سوخت می شود در مقاطعی به بیش از ۲۵۰ میلیون فوت مکعب در روز می رسد و امیدواریم روزی برسد که شاهد سوختن آنها نباشیم و این سرمایه در ان جی ال ها و پتروشیمی ها به زنجیره ثروت ملی برگردد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از پیشرفت بالای ۸۰ درصدی ان جی ال دهلران خبر داد و تاکید کرد: مجموعه پیمانکاری در این پروژه بخوبی کار می کنند و برنامه ریزی قوی در مسیر کار خود قرار داده اند.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود این پروژه سال ۱۴۰۲ بهره برداری شود.

حیدری یادآور شد: در ایستگاه تقویت فشار بیات و پایدار غرب تسریع در کار می شود تا خوراک ان جی ال تامین شود، ضمن اینکه هر دو ایستگاه تقویت فشار بیش از ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی پروژه آن جی ال دهلران سال ۹۵ آغاز شد و از مهم ترین مزایای اجرای این طرح جمع آوری و جلوگیری از سوزاندن ۲۷۰ میلیون فوت مکعب در روز از گازهای همراه نفت خام تولیدی میادین حوزه دزفول شمالی شامل حوزه‌های نفتی آذر، دهلران، چشمه خوش، پایدار غرب (آسماری، بنگستان) پایدار، دانان، دالپری و چنگوله، جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست، تامین خوراک مورد نیاز پتروشیمی دهلران و تولید ارزش افزوده، تامین گاز مورد نیاز جهت تزریق به چاه‌های منطقه و افزایش طول عمر آن‌ها و اشتغال زایی در منطقه است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است