بازدید پروژه ها

فرماندار دهلران از پروژه های آب شرب و طرح هادی روستایی بازدید کرد.

فرماندار دهلران از پروژه های آب شرب و طرح هادی روستایی بازدید کرد.

فرماندار دهلران از افزایش 10لیتر بر ثانیه ظرفیت آب شرب در مجتمع  آبرسانی حمزه شاوریه در بخش دشت عباس خبرداد.

بمجید عسگری در جریان بازدید از این مجتمع  گفت: با انجام عملیات تقویت پمپاژهای درون چاهی در این مجتمع ظرفیت آب شرب آن از 18 لیتر بر ثانیه به 28 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی با اشاره به هزینه 900میلیون ریالی برای این طرح افزود: این مجتمع آب شرب روستاهای حمزه شاوریه،فجر،ولی عصر،شاخه،خیبر و بدر تامین می کند که با این اقدامات ظرفیت آن افزوده شد.

فرماندار دهلران گفت: اجرای خط انتقال،حفر یک حلقه چاه،ساخت مخزن 100متر مکعبی و دو حلقه چاهک روستاهای صمانه و ابوغویر و جداسازی طرح انتقال آب روستای بدر از روستاهای همجوار از دیگر اقداماتی است که در حال انجام هستند.

عسگری با توجه به فصل گرما از مردم خواست در صرفه جویی و مدیریت آب همکاری کنند و از زیاده روی در مصرف و تامین آب احشام از آب شرب جهت رفع مشکلات کمبود آب شرب خود داری کنند.

مدیر بنیاد مسکن دهلران هم  گفت: 15میلیارد ریال برای آسفالت و جوی و جدول 5 روستا در این شهرستان هزینه شد.

سجاد نقیبی گفت: این اعتبار از محل اعتبارات ملی،استانی و قیریارانه ای می باشد.

وی افزود: با این اعتبار 15هزار و 500 متر مربع آسفالت در معابر روستاهای جلیزی بالا،دشت عباس،فرخ آباد پائین و بیشه دراز عملیاتی و در حال انجام است.

 مدیر بنیاد مسکن دهلران گفت: همچنین برای اجرای جوی و جدول در روستای حمزه نیز 3میلیارد ریال از این اعتبار بکار گیری شده است.

نقیبی با اشاره به 70روستای شهرستان گفت:اجرای طرح هادی در 90درصد روستاهای شهرستان شروع شده وبا توجه به تزریق اعتبارات از سرفصل های مختلف اجرای طرح هادی سالانه در حال پیشرفت می باشد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است