غباروربی گلزار شهدا

غبارروبی گلزار شهدای دهلران در نخستین روز هفته دولت

غبارروبی گلزار شهدای دهلران در نخستین روز هفته دولت

همزمان با اولین روز از هفته دولت، مردم و مسئولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن غباروبی و عطر فشانی گلزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آنها تجدید بیعت کردند.

فرماندار ویژه دهلران با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: با توجه به تقارن هفته دولت با ایام محرم و اربعین می طلبد دست در دست هم با معرفی کردن شهرستان به زائران به بهترین نحو خدمت کنیم.

لطیف صادقی با اشاره به جلسات مختلف اربعین در شهرستان افزود: تدابیر لازم برای استقرار موکب ها و تبلیغات در مسیر زوار اندیشیده شده است.

امام جمعه دهلران در این آیین با تبریک هفته دولت به دولتمردان و فرماندار ویژه دهلران و معاونین و مسئولان شهرستان گفت: خدا را شاکریم در این هفته از خدمات دولت منتخب مردم تقدیر کنیم.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: دولت در یکسال گذشته بخوبی بسیاری از معضلات را با کار جهادی و انقلابی برطرف کرده است.

همچنین همزمان با اولین روز از هفته دولت فرماندار ویژه دهلران به اتفاق معاونین عمرانی و برنامه ریزی با موسوی امام جمعه این شهرستان دیدار کرد

فرماندار ویژه دهلران در این دیدار با گرامیداشت یاد وخاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت:رهنمودها و توصیه های حضرتعالی مورد توجه می باشد.

دکتر صادقی هفته دولت را فرصت بیان خدمات به مردم ذکر کرد و گفت:باید با کارجهادی گره از مشکلات مردم گشود.

موسوی در این دیدار با تبریک هفته دولت گفت:هفته دولت را به خدمتگزاران مردم تبریک می گویم.

امام جمعه افزود:ما یارو یاور دولت هستیم و کمک می کنیم که در جهت خدمت به مردم مسئولان بیشتر و بهتر عمل کنند.
 

خدمت گروه های جهادی به مردم فی سبیل الله و قابل تقدیر است

فرماندار ویژه دهلران در دیدار با گروه های جهادی  با تقدیر از خدمات آنان گفت: کار و خدمت شما در خدمت به مردم شایسته قدردانی است.

صادقی کار بچه های جهادی را فی سبیل الله دانست و افزود: باید جوانان را با این فرهنگ آشنا کنیم و این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه جاری و ساری کرد.

وی همچنین از حمایت شهرداری دهلران از گروه های جهادی و فراهم کردن امکانات برای آنها تشکر کرد

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است