معاون سیاسی استاندار ایلام

میز خدمت دیدار بی واسطه با مردم

میز خدمت  دیدار بی واسطه با مردم

محمد سبحان   حسنی در آئین  برگزاری میز خدمت در دهلران بمناسبت هفته دولت گفت:مردم در میز خدمت با مسئولان دیدار و مطالباتی داشتند که برخی از آنها در شهرستان دستور پیگیری آنها به فرماندار ویژه شهرستان و مسئولان شهرستانی صادر شد.

وی افزود: برخی از این مطالبات نیز در استان و مرکز قابل پیگیری هستند که احصا  و دنبال می شوند.

معاون سیاسی استاندار ایلام به نگاه استاندار ایلام در راستای رفع مشکلات مردم اشاره و افزود:میز خدمت هم در قالب نگاه دولت و استاندار محترم برای دیدارهای چهره به چهره و رسیدگی به مشکلات مردم نه تنها در هفته دولت بلکه در طول سال برگزار می شود و مسئولان پاسخگوی مردم هستند.

حسنی  گفت: ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان از مزایای میز خدمت است.

وی  پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم با کار جهادی از رویکردهای دولت سیزدهم برشمرد و  افزود: این مهم به تبعیت از دولت و رئیس جمهور محترم و مدیریت ارشد استان در کانون توجه مدیران است.

معاون سیاسی استاندار ایلام  برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان ذکر کرد و اظهار داشت : میز خدمت و حضور مدیران بی شک نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته ها و مطالبات آنها دارد.

برپایی ایستگاه های سلامت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهلران از دیگر اقدامات میز خدمت در شهرستان بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، فرماندار ویژه دهلران  و معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دهلران در سومین روز از هفته دولت در میز خدمت پاسخگوی مشکلات ، خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان بودند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است