استاندار ایلام:

امکانات رفاهی برای زوار اربعین در مسیر دهلران پیش بینی شده است

امکانات رفاهی برای زوار اربعین در مسیر دهلران پیش بینی شده است

حسن بهرام نیا در بازدید از زیرساخت های اربعین شهرستان دهلران اظهار داشت: یکی از موضوعات حائز اهمیت اربعین این است که از چند مسیر دهلران، چرداول و ایوان زائران به مرز مهران سفر می کنند.

وی افزود: این سه مسیر را رصد و پایش کرده تا زائران با توجه به تاکیدات رئیس جمهور سفر راحت ، آسان و ارزان و ایمن داشته و به راحتی به کربلای معلی مشرف شوند.

استاندار ایلام تاکید کرد: فعالیت ها در چارچوب این سه محور برنامه ریزی شده و ایمنی جاده، رفاه زوار، اسکان، وحود سرویس بهداشتی، حمام و وسایل سرمایشی لحاظ شده است که علاوه بر حوزه جنوب در شمال استان امکان اسکان ۶۰ هزار زائر را فراهم کرده ایم.

بهرام نیا اضافه کرد: سه میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های مساجد ، حسینیه های محل اسکان زائران در دهلران و همچنین مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای وسایل خنک کننده و سرویس های بهداشتی مسجد جامع دهلران در راستای رفاه زائران اختصاص داده شد.

وی با اشاره اقدمات انجام شده در حوزه راه ها هم گفت: پیمانکاران در مسیرهای مختلف چون دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران در منطقه نصریان مشغول فعالیت هستند، امیدواریم با عنایت دولت در موضوع راه به زودی شاهد حذف نقاط حادثه خیز و چهار خطه کردن این محورها باشیم.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است