نشست ستاد احیاء

نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دهلران برگزار شد

نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در دهلران برگزار شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم گفت:دهلران دارای شاخص های منحصر به فرد است و در دفاع مقدس مردمش جانانه حق مطلب را ادا کردند و با توجه به ۲۲۰ کیلومتر مرز با کشور عراق دارای مردمی مومن و متعهد و ولایت مدار می باشد.

حاج آقا حاتمی افزود:تذکر و امر به معروف و نهی از منکر  همان هدایت به سوی درست عمل کردن است و این فریضه ارزشمند را باید در جامعه نهادینه کرد.

وی تاکید کرد: بر  تک تک ما واجب است که امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم.

امام جمعه دهلران هم امر به معروف و نهی از منکر را موجب درست عمل کردن دانست و گفت:مدارس و دانشگاه ها وادارات و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی و شهرداری و بسیج اصناف  باید به این فریضه مهم توجه ویژه کنند.

موسوی از عملکرد ارشاد اسلامی دهلران انتقاد کرد و افزود:صدا وسیما هم باید به این مهم بیش از پیش بپردازد و فضای مجازی هم باید کنترل شود و با آنچه باعث شیوع منکرات می شود باید برخورد جدی انجام گیرد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم گفت:امر به معروف و نهی از منکر کار فرهنگی است و اتاق فکر می خواهد  و باید تلاش و همت کنیم که فرهنگ معروفات شایع و برجسته شود.

نعمت اله حاتمی خدمت مسئولان به مردم  با گره گشایی از مشکلات آنان را مهمترین معروف دانست و افزود:شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ۲۳ اداره شهرستان تشکیل و در مابقی ادارات هم در دست اقدام می باشد و باید در این حوزه ادارات با جدیت عمل کنند.

فرمانده سپاه دهلران در این نشست  گزارشی از ستاد احیا شهرستان ارائه و گفت: برنامه های شاخصی از جمله دیدار با خانواده های معظم شهدا با این رویکرد و جلسه توجیهی با هیات مذهبی و مساجد و مبلغان بومی و تبلیغات و فضاسازی در سطح شهرستان و نشست های بصیرتی وسبک زندگی و اهدا چادر به زنان بعنوان یک الگو و تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و اجتماع بانوان فاطمی و امت رسول الله (ص) در شهرستان داشته ایم.

سرهنگ مرغزاری از امام جمعه شهرستان بعنوان رئیس ستاد احیا شهرستان تقدیر و گفت:وظیفه ای شرعی و دینی و اجتماعی ماست که در حوزه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر از همه توان و ظرفیت ها برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است