رئیس دیوان محاسبات ایلام

مدیران اعتبارات پروژه ها را در چارچوب اسناد بالادستی هزینه کنند

مدیران اعتبارات پروژه ها را در چارچوب اسناد بالادستی هزینه کنند

 محمدرضا پورافغان  در نشست شورای اداری دهلران اظهار داشت: در راستای اهداف دیوان که همان برقراری عدالت اجتماعی و ارائه خدمات بهتر و گزارشات دقیق تر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، برنامه داریم در همه شهرستان های استان جلساتی با مدیران داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در این نشست ها ضمن ارائه گزارش تفریغ بودجه شهرستان و بررسی مشکلاتی که باید توسط دیوان در گزارشات تحلیلی انجام شود، نیز دنبال می شود.

رئیس دیوان محاسبات استان تاکید کرد: رسیدگی به طرح های خاص و اولویت های شهرستان با نظر مسوولان بررسی و در برنامه کاری پیگیری می شوند تا اهداف واقعی آنها محقق و اعتبارات بصورت صحیح هزینه شود.

فرماندار ویژه دهلران هم گفت: تعهد یکساله اشتغال شهرستا در هفت ماه  گذشته محقق شده و تا پایان سال ۲ برابر می شود.

لطیف صادقی افزود: تاکنون یک هزار و ۴۵۰ نفر در سامانه رصد ثبت نام کرده اند که ۷۰ درصد آنها بومی هستند.

وی به سرمایه گذاری های کلان در حوزه های انرژی دهلران با توجه به اینکه ۹۰ درصد ذخایر نفت و گاز غرب کشور در شهرستان قرار دارد، اشاره و اضافه کرد: پتروشیمی با پیشرفت ۳۵ درصد و ان جی ال با سرعت بالاتر در حال اجراست و در کنار این موضوع مشارکت اجتماعی شرکت ها بطور جدی دنبال می شود.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: تاکنون اقداماتی در حوزه مشارکت اجتماعی توسط شرکت ها در حوزه های ورزشی و عمرانی شده ولی باید بیشتر توجه شود.

صادقی به در دست اقدام بودن پروژه های راه در شهرستان اشاره کرد و خواستار تامین اعتبار و تسریع در این پروژه ها شد.

فرماندار ویژه دهلران گفت: پروژه راه آهن با تلاش مسئولان و نماینده مجلس در حال پیگیری است که باید همه همت کنند این مهم محقق شود.

وی همچنین توجه به عمران و مبلمان شهری و تکمیل فاضلاب دهلران را از دیگر مطالبات برشمرد. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است