نشست شورای اجتماعی

نشست شورای اجتماعی شهرستان برگزار شد

نشست شورای اجتماعی شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران حاتمی در این نشست گفت:حضور متکدیان زباله گرد در شهر خوشایند نیست و نیاز است متولیان با همکاری هم برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

وی به شاخص های سلامت اجتماعی اشاره و افزود:همه اعضا وظیفه دارند در راستای تحقق این شاخصه ها در حوزه کاری خود و در راستای اجرای مصوبات تلاش کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت:ایجاد نشاط روحی و روانی در جامعه با کار و تلاش و گره گشایی از مشکلات مردم میسر است و همه ما موظفیم با بهره گیری از همه ظرفیت ها زمینه این مهم را در جامعه فراهم کنیم.

حاتمی ضرورت ساماندهی بوستان ها و فضاهای سبز را از دیگر عوامل دخیل در نشاط اجتماعی ذکر کرد و گفت:شهرداری ظرف مدت یک ماه اقدامات لازم را در این خصوص انجام و نسبت به زیباسازی  کوی جهادگران بعنوان پایلوت در طول سال  اقدام کند.

وی گفت:درختکاری تفرجگاه های حاشیه شهر توسط منابع طبیعی وبرگزاری دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه خانواده ها و پیاده روی خانوادگی هر هفته روزهای سه شنبه و جشن شادی در مدارس و انجام خدمات سلامت در مناطق حاشیه شهر و تکمیل سالن ورزشی مسکن مهر از دیگر مصوبات این نشست بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است