فرماندار ویژه دهلران

دانشجویان همواره پرچمدار آگاهی بخشی و حرکت در مسیر ارزش ها هستند

دانشجویان همواره پرچمدار آگاهی بخشی و حرکت در مسیر ارزش ها هستند

 لطیف صادقی  در جمع دانشجویان، اساتید دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و آزاد دهلران در جوار مزار شهدای گمنام با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار داشت: همه شما به فضای عمومی جامعه اگاه هستید و نظام در اوج شکوفایی و رقابت های منطقه ای و جهانی است و موفقیت ها و پیشرفت های زیای داشته و دشمنان چشم دیدن این پیشرفت ها را ندارند.

وی به تحریم ها و رشد و تعالی نظام در حوزه های مختلف و قدرت برتری نظام اشاره کرد و افزود: هدف دشمن از هم پاشیدن نظام و تجزیه ایران است اما باید با آگاه سازی فضا را برای جوانان ترسیم کنیم ، دشمن هیچگاه دلسوز ما نبوده و نیست و در فضاهای مجازی و لیدرهای آنان بدنبال رفاه و بالندگی و رشد جامعه نیستند، بلکه بدنبال فروپاشی هستند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: ظاهر شعار زن زندگی آزادی زیباست، ولی این شعار حزب کمونیستی (پ ک ک) است ، نباید مرعوب این شعار که خودشان هم به آن پاییبند نیستند، بشویم و اینها هیچگاه الگوی جوانان ما نخواهند بود.

صادقی یادآور شد: شاید کسانی در این فضا فریب هم بخورند ولی نظام جمهوری اسلامی بر پایه دین و معنویت استوار است و مسیر الهی خود را با قدرت ادامه می دهد ، این اغتشاشات محکوم به شکست است و قشر دانشگاهی با آگاهی با این چالش برخورد می کند.

وی بر تبیین دستاوردهای نظام در طول ۴۳ سال گذشته اشاره و اضافه کرد: باید در همه حوزه ها این دستاوردها را برای مردم و جوانان با آمار و ارقام تبیین کنیم.

اجرای سرود و قرائت مقاله و تجلیل از دانشجویان برتر از دیگر برنامه های روز دانشجو در دهلران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است