نشست هماهنگی

نشست هماهنگی برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی و 9دی

نشست هماهنگی برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی و 9دی

‍ ‍ ‍ ‍ ‍
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی شهید سلیمانی را یک مکتب دانست و گفت:بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با محوریت مردم اولویت است.
وی به نقش شهید سلیمانی در منطقه و جهان اشاره و به شخصیت متعالی وی پرداخت و گفت:شهید سلیمانی الگویی کامل برای نسل جوان و جامعه و انقلاب اسلامی و مسلمانان است.
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به نقش شهید سلیمانی در نابودی داعش گفت:ستاد مردمی نقش مهمی در برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی و گرامیداشت ۹ دی برعهده دارد.
دکتر صادقی به ۹ دی و پیوند امت و ولایت هم اشاره و افزود:نهم دی ماه هم در تاریخ کشور ماندگار شد و این یوم الله را باید هر چه باشکوه برگزار کرد.
وی به دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف اشاره و گفت:باید این دستاوردها را در عرصه های مختلف برای جامعه و بویژه نسل جوان تبیین کرد.
حاتمی معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران هم با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ۹ دی به نقش ستاد مردمی و حمایت دستگاه ها در این مناسبت ها اشاره و افزود:کمیته های چندگانه ستاد مردمی برای  این مناسبت ها نیز تشکیل شده است.
سرهنگ مرغزاری فرمانده سپاه دهلران هم شهید سلیمانی را مکتبی اگاهی بخش دانست و گفت:در بخش ها هم این ستاد و کمیته های آن تشکیل شود.
اردشیر اکبری رئیس ستاد مردمی گرامیداشت این مناسبت ها هم گزارشی از برنامه ریزی ها را ارائه کرد.
در این نشست مدیران ادارات و کمیته های مردمی نیز نظرات و پیشنهادات خود ارائه کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است