تشییع پیکر شهدای گمنام

مرزداران دهلرانی پیکر مطهر چهار شهید گمنام را تشییع کردند

مرزداران دهلرانی پیکر مطهر چهار شهید گمنام را تشییع کردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلرن، مردم دهلران به عشق شهدا به خیابان آمدند و از میدان انقلاب تا میدان بسیج پیکر شهدای گمنام را تشییع کردند.

حضور دهه هشتادی ها و نودی ها در این آئین نشان از آن دارد که فرهنگ ایثار و شهادت در تار و پود جوانان و نوجوانان جاری است و هر جا پای دین ، معنویت ، ایمان ، اعتقاد و ولایت مداری در میان باشد، در صف اول هستند و پای انقلاب و ارزش ها ایستاده اند.

اقشار مختلف مردم دهلران در کنار پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس مسیر میدان انقلاب تا میدان بسیج را با زمزمه مدد از شهدا پیاده روی و تابوت مطهر شهدا را زیارت کردند.

جوانان و نوجوانان نیز با نوشتن دل نوشته هایی بر تابوت مطهر شهدا ارادت درونی خود را به شهدا نشان دادند و از آنان مدد خواستند تا مسیر الهی و انقلابی خود را با یاری آنها ادامه دهند و در مسیر شهدا بمانند.

صحنه های زیبایی از عشق و ارادت مردم به شهدا رقم خورد که در قاب دوربین ها برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

آنچه امروز در تشییع پیکر شهدا در دهلران نگاه همه را مجذوب خود کرد حضور زنان و مردان و جوانان و نوجوانانی بود که با چشمانی اشکبار و با دستانی بر تابوت پیکر مطهر شهدا از آنان یاری می خواستند که مسیر الهی و معنوی خود را با صلابت ادامه دهند و انقلاب اسلامی همچنان سربلند و با اقتدار مسیر نورانی و الهی خود را ادامه دهد و این انقلاب به دست صاحبش که امام عصر عج می باشد برسد.

امام جمعه دهلران در جمع مردم در میدان بسیج این شهر گفت: امروز به شهدا ادای دین کردید چون شهدا برای دین خدا شهید شدند و به حق دین خدا را یاری کردید.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به اینکه مسئولیت ما در مقابل شهدا سنگین است، افزود: دست از دین و انقلاب و ارزش ها بر نمی داریم و در عصر ولایت فقیه دین را یاری و لحظه ای از انقلاب و ولایت و ارزشها غافل نمی شویم.

وی از حضور اقشار مختلف مردم در این آئین تقدیر کرد و افزود: مردم عاشق شهدا و پایبند دین و معنویت و ولایت هستند و پای انقلاب و آرمان های آن تا آخرین قطره خون خود ایستاده اند و نقشه های دشمنان نقش برآب است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است