امام جمعه دهلران

حضور میدانی استاندار ایلام برای پیگیری مشکلات قابل تقدیر است

حضور میدانی استاندار ایلام برای پیگیری مشکلات قابل تقدیر است

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار داشت: هفته گذشته استاندار ایلام به اتفاق جمعی از مدیران کل استان به دو بخش زرین آباد و سراب میمه سفر و از نزدیک با مردم دیدار و جویای مشکلات آنها شدند.

وی افزود: از استاندار ایلام برای حضور در دو بخش زرین آباد و سراب میمه و شنیدن مشکلات مردم و این بخش ها و تصمیمات خوبی که گرفته شد، قدردانی می شود.

امام جمعه دهلران تاکید کرد: انتظار است استاندار به اتفاق مدیران کل استان با مردم بخش های مرکزی و موسیان و دشت عباس نیز دیدار و مشکلات آنها را پیگیری کند.

موسوی اضافه کرد: همه اقشار مختلف مردم دهلران در حوادث اخیر آشوبگران و اغتشاشگران را محکوم کردند که به این خاطر از فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان و دستگاه قضایی و بسیجیان و مردم متدین و بزرگوار دهلران تقدیر می شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند در فتنه ها و گردنه ها این انقلاب را یاری می کند، گفت: نهم دی پیوند امت با امام است و دشمن به بهانه تقلب در انتخابات وارد و ۸ ماه کشور و پیاده روهای دشمن در داخل توطئه و فتنه کردند، اما به برکت هوشیاری رهبری و حضور و بصیرت مردم چشم فتنه کور و توطئه آنها خنثی شد و ملت برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم هستیم، افزود: شهید سلیمانی در دفاع مقدس در سوریه و عراق و لبنان و یمن حماسه ها آفرید و با داعش نبرد و همه معادلات دشمن را در خاورمیانه و جهان بر هم زد.

موسوی داعش را تربیت یافته آمریکا و صهیونیست ها دانست و افزود: وعده شهید سلیمانی در نابودی داعش محقق شد و این خدمت بزرگی به بشریت بود.

وی بر توجه دولت به گرانی تاکید کرد و افزود: دشمن فتنه سکه و ارز و دلار و ماشین را مطرح کرده و دولت باید وسط میدان باشد و مجاهدانه کار کند و رئیس جمهور امروز در وسط میدان است و سایر وزاتخانه ها هم باید جهادی کار کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی در پرداخت حقوق کارگران توسط برخی شرکت ها گفت: دادستان باید به این مسئله ورود کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است