فرمانده سپاه امیر المومنین استان ایلام

حرکت پشت سر رهبری مهم ترین راهبرد خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

حرکت پشت سر رهبری مهم ترین راهبرد خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

سردار جمال شاکرمی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران بمناسبت نهم دی ماه اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه مردم و رهبری است و تلاش دشمن برای شکاف بین این دو بوده و باید هواسمان باشد همه موضوعات که مطرح می شود، بهانه است.

وی افزود: نهم دی وقتی دشمن همه هجمه را بکار و به ارزش ها تاخت و حرمت عاشورا نگرفت، مردم به میدان آمدند و آن یوم الله بزرگ را خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه در نهم دی ماه مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کردند، تاکید کرد: نهم دی ماه بازخوانی موضوعاتی است که در آینده می تواند اتفاق بیافتد و ما باید آگاه باشیم و در صحنه باشیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان افزود: نهم دی ماه سال های گذشته و در دولت روحانی شاهد بودیم استاندار و فرمانداران در این آئین حضور نداشتند اما امروز دولت مردمی صادقانه در کنار مردم است و در دفاع از انقلاب و ارزش ها و مردم با کار و روحیه جهادی در صحنه حضور دارد.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه دشمن سال ۸۸ در قالب تقلب در انتخابات و انقلاب مخملی به میدان آمد، افزود: در فضای کنونی با چیدمان دیگری وارد شده و اغتشاشات و آشوب ها را به راه انداخته و آمریکا با بهره گیری از هم امکانات به میدان آمده است.

وی تاکید کرد: دشمن در اغتشاشات با همه توان به میدان آمد و سرویس اطلاعاتی دشمن و پای کار بودند و آنها را هدایت می کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان گفت: آمریکایی ها در شرایط شکننده ای قرار دارند و باید تا سال ۲۰۳۰ همه نقشه های خود را عملیاتی کنند ، اما با دو مشکل روبرو هستند، یکی مشکلات داخلی آمریکا در حوزه های مختلف و در بیرون نیز با کشورهای روسیه و چین و ایران مشکل دارند.

سردار شاکرمی گفت: آمریکا در هر کدام از این کشورها یعنی روسیه و چین و ایران توطئه های مختلف را دنبال و در ایران نیز اغتشاشات را با هدف شکاف بین مردم و مسئولان را پیگیری می کند.

وی گفت: آمریکا در جریانات اخیر میدان را به اسرائیل داد تا هجمه و فضای نا امنی ایجاد کنند و سلبریتی ها را به میدان آوردند و به سمت مدارس و دانشگاه ها و بازاریان رفتند و حمله به روحانیت و تخریب زیرساخت ها را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین تاکید کرد: آمریکا در فشار است گرچه شکست خورده ولی فضای مجازی و سایر موضوعات را برای تفرقه در دستور کار دارد و دنبال می کند ولی آنچه مهم است اینکه ما در صحنه و پشت سر مقام معظم رهبری باشیم.

وی یادآور شد: گفتمان آزادی بخش ما در قالب جبهه مقاومت برای آمریکا مشکل ایجاد کرده و دشمن از همه هجمه ها بر علیه نظام و مردم استفاده می کند.

فرماندار ویژه دهلران هم در سخنانی با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و ولایت مداری و پیوند محکم و ناگسستنی مردم و ولایت گفت: نهم دی ماه درس بزرگی به دشمنان داد که با حضور مردم همه نقشه های آنان خنثی شد.

لطیف صادقی نهم دی ماه را در تاریخ ماندگار ذکر کرد و گفت: گرامیداشت نهم دی ماه در واقع قدردانی از مردم است چرا که با بصیرت و درایت و هوشیاری چشم فتنه را کور کردند.

وی به بیان خدمات و اقدامات دولت در این شهرستنان مرزی هم اشاره کرد و افزود: توجه دولت سیزدهم به ظرفیت های دهلران و سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز و کشاورزی و آب و خاک این شهرستان نوید بخش آینده ای روشن برای توسعه هر چه بیشتر آن است.

فرماندار ویژه دهلران به موضوع اشتغال در شرکت های شهرستان هم اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال شهرستان در ۶ ماهه اول محقق شده و حدود یک هزار و 500 نفر در شرکت های منطقه مشغول شده اند و این را در سامانه رصد به ثبت رسانده اند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است