فرماندار ویژه دهلران

میز خدمت فرصتی برای پاسخگویی بی واسطه به مطالبات مردم است

میز خدمت فرصتی برای پاسخگویی بی واسطه به مطالبات مردم است

 لطیف صادقی روز جمعه در آیبن برپایی میز خدمت در این شهرستان به مناسبت نهم دی ماه اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و پیوند امت و ولایت است و به همین مناسبت و یوم الله باشکوه مسئولان دهلرانی با میز خدمت به خدمت مردم آمده اند تا پاسخگوی مطالبات انها باشند.

وی افزود: مردم دهلران همانند دفاع مقدس با همدلی در دفاع از نظام در همه عرصه ها حاضر و شایسته بهترین خدمات هستند.

فرماندار ویژه دهلران تاکید کرد: میز خدمت باعث دیدار چهره به چهره، پاسخگویی بی واسطه و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم در این شهرستان به مسئولان شده و موجب تسریع در رفع مشکلات و گره گشایی از مشکلات مردم می شود.

صادقی با اشاره به اینکه به تاسی از ریاست جمهوری و دولت و شخص استاندار ما هم در این شهرستان باید در میان مردم حضور داشته باشیم، افزود: تلاش مجموعه مدیران شهرستان کار و خدمت جهادی برای تسریع در خدمت رسانی به مردم است و از همه ظرفیت ها و توان خود برای تحقق شعارهای دولت بهره خواهیم گرفت.

وی از مدیران خواست با روحیه جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم همت و با حضور در میان مردم در دورترین مناطق هم گوش شنوایی برای درد دل آنها باشند.

فرماندار ویژه دهلران از برگزاری میز خدمت در این شهرستان به مناسبت های مختلف خبر داد و گفت: امروز نیز در نهم دی ماه و گرامیداشت این یوم الله مسئولان با میز خدمت به خدمت مردم آمده اند و فلسفه وجودی مسئولان خادمی و نوکری مردم است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است