نشست

نشست اساتید دانشگاه ها بمناسبت شهادت شهید سلیمانی

نشست اساتید دانشگاه ها بمناسبت شهادت شهید سلیمانی

در این نشست فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار و رئیس ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد شهادت سلیمانی در شهرستان و روسای دانشگاه های شهرستان و اساتید و دانشجویان و سازمان تبلیغات اسلامی  حضور داشتند.


دکتر صادقی در این نشست با تسلیت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به ابعاد شخصیتی سردار دلها اشاره و افزود:در رفتار و عملکرد این شهید بزرگوار همه ی خوبی ها عیان بود.


وی به توجه این شهید به همه اقشار جامعه اشاره و وی را  الگویی برای همه نسل ها ذکر کرد وگفت: شهید سلیمانی به ما درس تواضع و افتادگی آموخت و به همین خاطر قلب ها را فتح کرد و سردار دلها شد.


فرماندار ویژه دهلران به خدمات و اقدامات و سرمایه گذاری های  دولت در این شهرستان متناسب با ظرفیتهای ان اشاره و اظهار داشت:خدمت به مردم دهلران را افتخار می دانم و از همه توان و ظرفیت ها برای خدمت به این مردم استفاده می کنم.


صادقی به موضوع چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی دهلران به اندیمشک و مهران به همت دولت و با پیگیری استاندار محترم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره و افزود:طرح جامع شهر دهلران و طرح ساماندهی ابگرم با پیشرفت مناسب و طرح آبرسانی به روستاها به همت قرارگاه خاتم در دستور کار هستند.


در این نشست روسا و اساتید دانشگاه ها ودانشجویان نیز درباره ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی صحبت کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است