دیدار

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی ایلام با فرماندار ویژه دهلران

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی ایلام با فرماندار ویژه دهلران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی در این دیدار به ظرفیت های دهلران در حوزه گیاهان دارویی اشاره و گفت: کشت گیاهان دارویی متناسب با آب و هوای دهلران مد نظر باشد اگر چه تا کنون اقداماتی هم شده است وی بر ضرورت توسعه کشت گیاهان دارویی و کارهای دانش بنیان  تاکید کرد وافزود: در عرصه ای که برای کاشت گیاهان دارویی در نظر گرفته شده با جدیت کار را دنبال و انجام دهید.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت توجه جهاد دانشگاهی به کارهای دانش بنیان در حوزه پائین دست پتروشیمی هم تاکید کرد و افزود:در این زمینه هم رایزنی و پیگیری شود.

رئیس جهاد دانشگاهی ایلام هم از نگاه دکتر صاقی قدردانی و گفت:حتما به ظرفیت های دهلران توجه ویژه می شود.محمد پاکزاد گفت:  ۳۵ هکتار در این شهرستان برای کشت گیاهان دارویی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در ۱۰ هکتار از این عرصه کینوا و سیاه دانه کاشت می شود و سال آینده همه این عرصه زیر کشت گیاهان دارویی قرار می گیرد اگر چه کشت گندم هم بخشی از پازل تحقیقاتی جهاد دانشگاهی است.

حاتمی معاون سیاسی فرماندار هم بر ضرورت ورود جهاد دانشگاهی به بحث آبگرم با کارهای پژوهشی و علمی و تاثیرات آن بر وسایل سرمایشی مردم شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است