فرماندار ویژه دهلران

یکهزار و ۷۶۵خودرو در دهلران اعمال قانون شد

یکهزار و ۷۶۵خودرو در دهلران اعمال قانون شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران دکتر صادقی گفت: از ابتدای نوروز تا کنون  ۱۷۶۵ خودرو در شهرستان بروز تخلف و اعمال قانون شده اند

.وی افزود: از این تعداد ۳۴۵ مورد سبقت غیرمجاز، ۷۲۱ مورد سرعت غیرمجاز،۳۱۲ موردانحراف به چپ،88 مورد استفاده از تلفن همراه و  ۷۶مورد عدم استفاده از کلاه ایمنی می باشد.

فرماندار ویژه دهلران افزود:همچنین طی مدت یاد شده ۱۴ دستگاه کامیون اعمال قانون گردید و همچنین ۳۰ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتور سیکلت نیز تا ششم فروردین توقیف گردید

.صادقی افزود: 8 مورد تصادفات جاده ای تا کنون  در محورهای مواصلاتی شهرستان بوقوع پیوست.

فرماندار ویژه دهلران همچنین گفت: هفت پایگاه شهری و جاده ای ثابت فوریت ها در  خدمت مسافران و گردشگران نوروزی

 دکتر صادقی گفت:از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی یعنی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۶ فروردین امسال مرکز فوریت های پزشکی شهرستان با تعداد ۷ پایگاه شهری و جاده ای ثابت و ۵۰ نفر پرسنل اورژانس بصورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات می باشد.

وی افزود:در ایام تردد کاروان‌های راهیان نور نیز یک دستگاه آمبولانس با ۲ نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی بصورت روزانه در محل یادمان شهدای شرهانی استقرار داشتند.

فرماندار ویژه دهلران اظهار کرد:از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون در مجموع تعداد ۳۴۸ نفر از پایگاههای اورژانس خدمات درمانی دریافت داشته اند؛از این تعداد ۱۱۳ مورد مرتبط با ماموریت های اورژانسی بوده که ۲۵ درصد آن در حوزه‌ حوادث ناشی از تصادفات می باشد.

وی گفت:به سایر مراجعین نیز بصورت سرپایی خدمات درمانی،مشاوره ای و دارویی ارائه داده شده است۰لازم به ذکر است که تعداد افراد مصدوم ناشی از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۵ درصد کاهش یافته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است