نشست اطفا حریق

برگزاری نشست اطفا حریق در دهلران

برگزاری نشست اطفا حریق در دهلران

‍ نشست اطفا حریق دهلران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران معاون سیاسی فرماندار بر ضرورت هماهنگی و همکاری اعضا در اطفا حریق تاکید کرد و افزود:باید همه به منابع طبیعی در زمینه اطفا حریق کمک کنند.

نعمت اله حاتمی افزود:اجرای مصوبات این جلسه و اتخاذ راهکارهای لازم و امادگی اعضای جلسه برای اطفا حریق مد نظر اعضا باشد.*

***معاون عمرانی فرماندار ویژه دهلران مدیریت بحران و اطفا حریق در موضوع برداشت و مراتع با توجه به پوشش گیاهی شهرستان بصورت ویژه مد نظر باشد.

غلامعباس کرد در نشست اطفا حریق دهلران گفت:مدیریت بحران در موضوع برداشت مهم است و در این زمینه به دست رنج کشاورزان توجه شود.

وی تاکید کرد:زمان و برنامه واستفاده از ظرفیت ها در موضوع بحران و اطفا حریق مهم است و تشکیل تیم های واکنش سریع برای اطفا حریق با توجه به پوشش گیاهی و از طرفی توجه به آتش بر دراطراف مزارع و مراتع مهم است.

معاون عمرانی فرماندار  ویژه دهلران اظهار کرد:بخشداران در بخش ها هم موضوع مدیریت بحران مد نظر قرار دهندکرد بر ضرورت  استفاده از ظرفیت بسیج وسازمان های مردم نهاد و هیئت های کوهنوردی و استفاده ازظرفیت خودروهای سایر دستگاه ها در اطفا حریق تاکید کرد و گفت:جهاد کشاورزی در بحث آموزش کشاورزان در خصوص آتش سوزی مزارع و راهکارها در این زمینه  دقت نظر کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گفت:در زمینه اطفا حریق نیازمند همکاری دستگاه های خدمات رسان و بخشداران و دهیاران و بسیج و سازمان های مردم نهاد هستیم.سرهنگ  بیگلریان گفت:تلفن ۱۵۰۴ در  آماده دریافت گزارشات در زمینه اطفا حریق است.مدیر منابع طبیعی دهلران هم گفت: برای اطفا حریق مراتع در حاشیه شهرها نیازمند همکاری شهرداران هستیم.پارسه افزود:ایجاد آتش بر در پارک های جنگلی و همکاری راهداری در این زمینه ضرورت دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است