امام جمعه دهلران:

جذب جوانان بومی در صنایع نفتی شهرستان مطالبه اصلی مردم است

جذب جوانان بومی در صنایع نفتی شهرستان مطالبه اصلی مردم است

 حجت الاسلام سید محسن موسوی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: دهلران از لحاظ امکانات خدادادی، طبیعی و نیروی انسانی شهرستانی سرشار از پتانسیل است و وجود منابع عظیم نعمت گاز و نفت امکان تبدیل دهلران به یک قطب مهم صنعتی در کشور را دارد.

وی افزود: تعریض و چند بانده کردن مسیر مهران به دهلران و دهلران به اندیمشک و تسریع در ‌کار اجرایی این مسیرها از ضروریات و از مطالبات به حق شهرستان دهلران است که باید از سوی مسئولان توجه ویژه ای به تکمیل این مسیرها به منظور کاهش تصادفات جاده ای صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم شهرستان دهلران مساله چشمه آب گرم است که مشکلات بسیاری برای وسایل گرمایشی و سرمایشی مردم ایجاد کرده که با تدبیر استاندار ایلام و با وجود اقدامات انجام شده در این زمینه، در انتقال آب چشمه های آب گرم دهلران نیاز به پیگیری جدی است.

وی خواستار تشکیل یک گروه کارشناسی برای آنالیز آب چشمه های آب گرم شد تا با همفکری این کارگروه راه حل مناسبی برای هدایت و کنترل آب چشمه های آب گرم دهلران اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه شهرستان دهلران ۸۵ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: با وجود شرکت های فعال در این شهرستان جمعیت دهلران از این میزان هم بیشتر است و حضور استاندار در شهرستان دهلران نقطه عطفی در پیشبرد و پیشرفت طرح ها و پیگیری مسایل حوزه های مختلف شهرستان خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: سنت حسنه سفرهای شهرستانی استاندار و مسئولان و بازدید از پروژه ها مایه خیر و برکت و عاملی برای تسریع در تکمیل این طرح ها استان خواهد بود.

بهزاد علیزاده ادامه داد: با اعتبار سنواتی و قطره چکانی استانی و ملی نمی‌توان طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح استان و به‌ویژه شهرستان را به سرانجام رساند.

وی افزود: با تلاش خستگی ناپذیر استاندار با ۲ متمم که به مصوبات سفر رییس جمهور به استان اضافه شد، اعتبارات خوبی به استان ایلام افزوده شده است.

علیزاده ادامه داد: باید تلاش کرد به سمت کارهای زیرساختی در حوزه های مختلف از جمله صنایع نفت و گاز و پتروشیمی حرکت کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است