تودیع و معارفه

مدیر کتابخانه های عمومی دهلران معارفه شد

مدیر کتابخانه های عمومی دهلران معارفه شد

 

دکتر صادقی در این آئین و همچنین نشست انجمن کتابخانه های عمومی دهلران گفت:جایگاه کتابخانه ها و اهمیت مطالعه و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه از موضوعات مهم هستند که باید با حساسیت و دقت و حوصله دنبال کرد.

وی به وظایف اعضا در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و اجرای مصوبات اشاره وافزود:توسعه فرهنگ مطالعه در بین قشر نوجوانان و جوانان ویژه مد نظر باشد.

فرماندار ویژه دهلران به اهمیت کار کتابداران هم اشاره و افزود:باید فرهنگ مطالعه را در خانواده ها نهادینه کرد و از اهرم های تشویقی در این زمینه بهره گرفت.

وی گسترش فضای کتابخانه ها را یک ضرورت ذکر کرد و گفت:فعالیت فرهنگی در شهرستان باید بیشتر از گذشته دنبال شود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هم گفت:جشنواره کتابخوانی رضوی در حال اجراست که هدف گسترش ابعاد زندگی ائمه اطهار است و زمینه برای شرکت آحاد مردم فراهم است.

سمیه حیدری با اشاره به زمینه برای شرکت هنرمندان در این جشنواره اظهار کرد:هنرهای تجسمی در این جشنواره می توانند شرکت کنند.وی خواستار تخصیص اعتبار به کتابخانه های عمومی شهرستان از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان شد.

در پایان از زحمات رحمان جابری مدیر قبلی کتابخانه های عمومی شهرستان قدر دانی و با حکم مدیر کل کتابخانه های عمومی استان حیدری بعنوان مدیر جدید کتابخانه های عمومی دهلران منصوب شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است