امام جمعه دهلران

مناسبت های سوم خرداد مردمی برگزار شود

مناسبت های سوم خرداد مردمی برگزار شود

 امام جمعه دهلران در نشست شورای اداری دهلران  با تسلیت پیشاپیش شهادت امام جعفر صادق(ع)گفت: مراسم شهادت این امام بزرگوار در شهر دهلران برگزار می شود و بر فضا سازی و نصب بنرهای تسلیت در سطح شهر و روستاها تاکید کرد.

وی به خرداد ماه و رحلت امام امت (ره) و فتح خرمشهر هم اشاره و بر گرامیداشت این ایام تاکید کرد و افزود:تعیین قیمت گندم و پرداخت بهای آن از مطالبات مردم است و پرداخت زکات مد نظر کشاورزان باشد.

امام جمعه دهلران عفاف و حجاب وتذکرات لسانی در این خصوص مورد تاکید و خواستار احداث خانه های عالم و توجه به اوقات فراغت و نمایندگی اوقاف در شهرستان شد.

موسوی تئاتر شرهانی را یاد آور واز توجه و همکاری فرماندار ویژه دهلران به این مهم قدردانی و از همه خواست در مراسمات عروسی و عزا تیراندازی را کنار بگذارند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران در نشست شورای اداری دهلران همه مسئولان شهرستان موظف به هرچه باشکوه برگزاری مراسمات خردادماه با محوریت مردمی هستند

حاتمی در نشست شورای اداری دهلران گفت:مشارکت دستگاه ها در برنامه های خردادماه و اجرای برنامه ها ومناسبت ها و نصب بنر بر سر درب ادارات مد نظر باشد.وی بر ضرورت نصب سیستم اتوماسیون اداری در همه ادارات تاکید کرد.معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران از همه مدیران خواست نهایت همکاری با متولیان در برگزار برنامه ها و همچنین تئاتر شرهانی داشته باشند.

فرمانده سپاه دهلران جهاد تبیین ضرورت امروز جامعه ما در همه ابعاد است

 سرهنگ علی مرغزاری در نشست شورای اداری دهلران گفت:قرارگاه جهاد تبیین در شهر دهلران و بخش ها باید تشکیل شود.

وی به نقش قرارگاه تبیین اشاره و بر ضرورت توجه و دقت به این مهم تاکید کرد و افزود:این مهم بصورت ویژه و با پیگیری جلسات تخصصی به جد دنبال می شود.

فرمانده سپاه دهلران به فتخ خرمشهر در سوم خرداد ماه اشاره و گفت:فتح خرمشهر نماد ایثار و مقاومت است و باید این مناسبت مهم را در سراسر شهرستان گرامی داشته و نقش دفاع مقدس برای همه بیان شود.

سرهنگ مرغزاری به دستاوردهای فتح خرمشهر و برنامه های مختلف فتح خرمشهر در دهلران اشاره و اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا و حضور مردم و مسئولان در برنامه ها ضروت دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و رشاد اسلامی ایلام ششمین مرحله جشنواره تئاتر ملی شرهانی در دهلران اجرا می شود

حسن اسدی در نشست شورای اداری دهلران گفت:ششمین مرحله جشنواره تئاتر ملی شرهانی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور از سوم تا پنجم خرداد ماه جاری به میزبانی شهرستان دهلران برگزار می شود.

وی افزود:۷۰ آثار به جشنواره راه یافته و ۵۳ اثر بازبینی و نه اثر از هفت استان به جشنواره راه یافته است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: یک اثر در دست بازبینی است که در صورت تایید 10 اثر به جشنواره راه خواهد یافت.

اسدی اظهار کرد: ۵۰ اجرای خیابانی در شهرستان دهلران داریم و سه نفر داور و سه نفر بازبین جشنواره نیز درجشنواره تئاترملی خیابانی شرهانی مشارکت دارند.

 وی افزود:اسکان ۶۵ نفر در شهرستان و موضوع حمل و نقل نیز از دیگر موضوعات است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت:دبیر جشنواره تئاتر ملی شرهانی نیز بر عهده حیدر رضایی از هنرمندان توانای دهلرانی می باشد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است