نماینده مجلس

تلاش و پیگیری های استاندار و فرماندار ویژه دهلران و مسئولان قابل تقدیر است

تلاش و پیگیری های استاندار و فرماندار ویژه دهلران و مسئولان قابل تقدیر است

بهزاد علیزاده در این دیدارها گفت:اتصال سه روستا حاضرمیل و تم تم اب و گلسیری با جاده بین روستایی برقرار شده است و قسمت بین تم تم اب و گلسیری به زودی آسفالت و خانه بهداشت گلسیری پیگیری و قول نهایی برای احداث آن از متولیان گرفته شده است و تا قبل از پایان سال ۵ خانه بهداشت در دهلران کلنگ زنی می شود.

نماینده حوزه جنوب از تخصیص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای طرح هادی گلسیری از مسئولیت های اجتماعی نفت خبرداد وتاکیدکرد:ساماندهی ورودی روستاها پیگیری می شود و ۹۵ کیلومتر روکش راه های روستایی و اصلی و فرعی در سال جاری قول گرفته ایم از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که انجام می شود.

وی گفت:زمین چمن مصنوعی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای روستای تم تم تم آب احداث و برای طرح هادی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل مسئولیت های اجتماعی نفت هزینه می شود.

علیزاده به پیشرفت بالای ۶۰ درصد سد میمه وتحول در کشاورزی منطقه هم اشاره وگفت:بکارگیری نیرهای بومی از مطالبات جدی مردم و مسئولان در این پروژه است و امسال ۵۰۰میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ و منابع عمومی اعتبار دارد.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم حاضرمیل گفت:مردم بخش مرکزی در دفاع مقدس نقش افرینی و شایسته بهترین خدمات هستند.

علیزاده گفت:یک میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان برای طرح هادی حاضرمیل اختصاص و همچنین الحاق غرب روستا جهت مسکونی انجام می شود.

وی افزود:جاده ورودی روستای حاضرمیل توسط راهداری آسفالت می شود.

وی بر ضرورت ساماندهی جاده روستای حاضرمیل برای تردد مردم به قبرستان روستا تاکید و خواستار مطالعه برای احداث زیر گذر جهت تسهیل در تردد شد و گفت:بحث احداث کتابخانه روستا هم با جدیت پیگیری می شود.

علیزاده در جمع مردم شهرک وحدت هم با اشاره به نتیجه دادن پیگیری ها برای رفع مشکلات اینترنت و افت ولتاژ برق روستا گفت:یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای طرح هادی و ۳ میلیارد تومان برای سالن ورزشی از محل مسئولیت های اجتماعی نفت لحاظ و به زودی عملیات اجرایی سالن ورزشی از سر گرفته می شود.

نماینده مجلس به مشکلات شبکه آب شرب وحدت و نوسازی آن اشاره و افزود:احداث ساختمان برای واحد آموزشی دوره متوسطه اول در این روستا پیگیری می شود و یک میلیارد از محل مسئولیت های نفت برای این منظور لحاظ می شود و در تماس با مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام پیگیر کلنگ زنی آن شد.

وی در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی از خدمات دولت و تلاش و پیگیری های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و مسئولان قدردانی کرد و گفت:در این دولت اقدامات و پیگیری های خوبی شده است وباید قدردان بود چرا که امروز شاهد تحقق بسیاری از مطالبات مردم و رفع مشکلات هستیم.

در این دیدار مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان هم بصورت چهره به چهره پاسخگوی مسایل و موضوعات مردم شدند.

شوراهای اسلامی و مردم و دهیاران روستاها نیز مسایل و مشکلات را با مسئولان در میان گذاشتند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است